Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Je mag ook bacon gerechten posten hoor, als het maar met bacon te maken heeft
noskos zei:Je mag ook bacon gerechten posten hoor, als het maar met bacon te maken heeft
Boldeagle zei:Wat ! een Badge ? ??? ik doe mee wat moeten we ook alweer maken
noskos zei:Boldeagle zei:Wat ! een Badge ? ??? ik doe mee wat moeten we ook alweer maken
Er is er tenminste nog ??n wakker hier op het forum
Ivo-tje zei:Bacon... Hmm, niet mijn ding, heb de hype rondom bacon nooit zo begrepen...
Maar goed, voor een speciale batch wil ik misschien wel eens iets met bacon proberen....
Wakker is een groot woord voor zo'n mooie tikvoud...structor zei:noskos zei:Boldeagle zei:Wat ! een Badge ? ??? ik doe mee wat moeten we ook alweer maken
Er is er tenminste nog ??n wakker hier op het forum
Ivo-tje zei:Bacon... Hmm, niet mijn ding, heb de hype rondom bacon nooit zo begrepen...
Maar goed, voor een speciale batch wil ik misschien wel eens iets met bacon proberen....
*kuch* ivo was ook wakker
Splinter zei:Ok?!! Bacon maken en badge winnen, ik doe mee wilde het toch al eerder maken maar kwam wat tussen...is het recept van 1,5 kg een hoop bacon uiteindelijk of maken de meeste hier het dubbele recept meteen?
Mike v R zei:Ik heb meestal een stuk van 2,5kg en daar doe ik een maandje mee.