BasBQ
Beef en Steak

Dochter mocht kiezen

 
 

GelreGuru

Sprokkelaar
Berichten
25
Mijn dochter had vriendinnetje te logeren en zij mochten eten uitkiezen, dat werden dus Poffertjes

Gietijzeren pan gekocht en recept erbij gezocht. Een ding ging niet helemaal volgens pan, dames vonden het geen bezwaar om met ze tweeën bijna honderd poffertjes op te eten. Heb er paar kunnen pikken en snap waarom er weinig voor ons over bleef...

f573f119b8f58236e583b4df43c49050.jpg
c01a9cda9cc6dc5b19243daa37af44ef.jpg
76d6631ed1849490540a45942eb57683.jpg
3998e239a4ab33baae0b5b4043bd9a5a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
De dames hebben geboft...😋
 
Lekker hoor. Heb ik van de week ook gemaakt voor de dames
 
Knipt en plakt recept.. ziet er goed uit zeg. Top

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Man man man, wat een verwennerij voor de dames! Ook hier het recept gekopieerd, staat op de todo list
 
Poffers met boter en poedersuiker... er is weinig zo lekker!
 
Altijd lekker! Terecht dat er niks over bleef! :)
 
Lekker hoor, met echte roomboter
Hoe is’t met de dames nu zo na wat poffertjes gegeten te hebben? 😱
 
Oh die zien er wel heul lecker uit. Mooie droge buitenkant, zo zie ik ze graag. Had je het deksel nog dicht op enig moment of was dit steeds open?

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
Lekker die poffertjes. Nu wil ik ook zn pan
 
prachtig. dat moet wel genieten geweest zijn, lekker poffertjes eten met boter en poedersuiker.
 
Oh die zien er wel heul lecker uit. Mooie droge buitenkant, zo zie ik ze graag. Had je het deksel nog dicht op enig moment of was dit steeds open?

Sent from my GM1913 using Tapatalk
Heb deksel wel dicht gedaan om te voorkomen dat temperatuur te snel op zou lopen. Om dezelfde reden er ook voor gekozen om wat zuinig met kolennte zijn. En het scheelt natuurlijk dat poffertjes bakken maar erg weinig tijd vraagt.

Overigens hadden dames hebben ze trouwens prima gehouden, even later wilde ze lekker aan het ijs

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan