BasBQ
Beef en Steak

DIY - BBQ overkapping

Vandaag eindelijk een droog dagje…
Echter momenteel vanwege verbouwing binnenshuis niet veel vrije momenten voor de buitenkeuken.

Vandaag wel de bladen geschuurd en gecoat en het frame voorzien van afwerklijsten, lade bekleed en vloertjes voor in de kastjes gemaakt.

135982400e303b720ed83ddbbedfed0a.jpg

b38ef65b1181eb43119413f49d501fc5.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat ziet er erg goed uit heur, mooi strak met de beton bladen. Top


Low en slow op de 57 GBS
 
Vandaag lekker productief.

Mn nieuwe zaagmachine kwam tevens binnen, dus dat maakte het maken van de deurtjes en afwerking wel lekker easy.

Afijn, nog te doen. Beitsen, deurbeslag erop. Wat schapjes maken en kast indeling.
Dus hoop met 1 a 2 daagjes klussen dit project eens af te ronden :)

0ee7d70c61b4e3346225b85af79f5af2.jpg

f80f0f7db0c38bf0cf5ec1652145f119.jpg

5f3b6481ff79bcc0d6a524de53c7136b.jpg

0dbdfd9537cc2655880a9ab863a4bb1e.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er top uit. Ben je tevreden over de vortex op je festool stofzuiger?
 
Handig als je al het juiste gereedschap hebt. Kan je ook een fortuin aan uitgeven..
 
Laatst bewerkt:
Onwijs, wat een prachtig resultaat. Loon naar werken. Geniet van de mooie momenten die het gaat opleveren.
 
Vandaag begonnen aan mijn meubel, geïnspireerd op te tekening (en resultaat) van Mrooding.

Vanmorgen mazzel met Douglashout bij mijn lokale houthandel (geen webshop heeft zijn voordelen...) Achterstuk is gemaakt. Wat een feestje zeg, zoiets maken :p

Ben nog even aan het twijfelen hoe diep mijn meubel moet zijn. Mijn idee was +/- 90 diep zodat het deksel van mijn kamado niet de muur raakt wanneer ik hem open doe. Hoe doen jullie dat?
 
Vraag een architecten/ inbouw tekening op. Daar staan de inbouw maten op. Ik kreeg die van monolith deze week en kwam voor mijn kamado op ruim 95 cm. Die van mij staat (nu) niet tegen een muur dus kon ik wat smokkelen.
 
Goed gereedschap is het halve werk. Maar dit is wel nextlevel zo. Mooi meubel.
 
Dat ziet er goed uit man! Hoop dat ik binnenkort ook wat tijd krijg om zoiets te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan