Oh maar dat is zeker waar.Hier een ongelofelijke fan van het merk maar hun prijzen beginnen wel wat over the top te raken.
Maar dat doen alle merken.
Schandalig vaak .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh maar dat is zeker waar.Hier een ongelofelijke fan van het merk maar hun prijzen beginnen wel wat over the top te raken.
Ja hoewel ik de indruk heb dat het bij Primo nog net iets meer is. Ofwel komt dit omdat het gewoon uit de USA komt door importheffingen.Oh maar dat is zeker waar.
Maar dat doen alle merken.
Schandalig vaak .
Ik weet het niet Brecht, maar ik schrik van de prijzen. Maar ja het blijft mijn merk en het is de enige ovale BBQ met zijn typische eigenschappen. Met andere woorden een wereld BBQ. Dus is het niet anders dan te slikken.Ja hoewel ik de indruk heb dat het bij Primo nog net iets meer is. Ofwel komt dit omdat het gewoon uit de USA komt door importheffingen.
Ja, idem hier hoor. Gewoon wat klagen en betalen.Ik weet het niet Brecht, maar ik schrik van de prijzen. Maar ja het blijft mijn merk en het is de enige ovale BBQ met zijn typische eigenschappen. Met andere woorden een wereld BBQ. Dus is het niet anders dan te slikken.
Ik vind achteraf de garantie wel tegen vallen. 2 jaar op een vuurschaal terwijl er al drie kapot zijn bij mij in een jaar...Leveren goede garantie en een behoorlijk aantal accessoires.
We gaan het zien.Ik vind achteraf de garantie wel tegen vallen. 2 jaar op een vuurschaal terwijl er al drie kapot zijn bij mij in een jaar...
Misschien een kleine bemerking, kijk dan eens naar je kolenrooster, al dit te weinig speling heeft in je vuurschaal kan het zijn dat daar de oorzaak ligt van het breken van je vuurschaal. Door de verschillende uitzettingscoëfficiënten kan het zijn dat het ijzer zich opspant in het keramiek en ervoor zorgt dat je vuurschaal barst. Ook is het geen overbodige luxe van geregeld eens de assen te verwijderen zodat de ruimte tussen vuurschaal en kolenrooster zich niet vult.Ik vind achteraf de garantie wel tegen vallen. 2 jaar op een vuurschaal terwijl er al drie kapot zijn bij mij in een jaar...
Ah, dit lijkt als een valide tip! Meteen een reden om een kolenmand aan te schaffen...Misschien een kleine bemerking, kijk dan eens naar je kolenrooster, al dit te weinig speling heeft in je vuurschaal kan het zijn dat daar de oorzaak ligt van het breken van je vuurschaal. Door de verschillende uitzettingscoëfficiënten kan het zijn dat het ijzer zich opspant in het keramiek en ervoor zorgt dat je vuurschaal barst. Ook is het geen overbodige luxe van geregeld eens de assen te verwijderen zodat de ruimte tussen vuurschaal en kolenrooster zich niet vult.
Precies, kreeg deze tip ook al ergens anders.Ah, dit lijkt als een valide tip! Meteen een reden om een kolenmand aan te schaffen...
Gefeliciteerd!Nou, heeft even geduurd maar de keuze is gemaakt.
Wij zijn uiteindelijk toch gegaan voor GG XL.
Een vriend van een maatje van mij had er ook 1, al een een behoorlijke tijd.
Moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast was door deze kamado.
Leveren goede garantie en een behoorlijk aantal accessoires.
Morgen komt hij binnen.
Nu nog de buitenkeuken maken a.s. Woensdag hahaha.
Is dit m niet? https://www.kamadobbq.nl/kolenmand-...MIzLCTv-iu9wIVhqjVCh1jqwDhEAQYAyABEgJ8-_D_BwEPrecies, kreeg deze tip ook al ergens anders.
Kan alleen nog niet de juiste vinden voor de GG XL.
Als iemand dat weet, dan hou ik mij van harte aanbevolen.
Fijne tips!Misschien een kleine bemerking, kijk dan eens naar je kolenrooster, al dit te weinig speling heeft in je vuurschaal kan het zijn dat daar de oorzaak ligt van het breken van je vuurschaal. Door de verschillende uitzettingscoëfficiënten kan het zijn dat het ijzer zich opspant in het keramiek en ervoor zorgt dat je vuurschaal barst. Ook is het geen overbodige luxe van geregeld eens de assen te verwijderen zodat de ruimte tussen vuurschaal en kolenrooster zich niet vult.
Buitenkeuken weet ik nog niet geheel.Gefeliciteerd!
en wat voor buitenkeuken ga je maken? Ik ga binnenkort ook aan de slag.
Buitenkeuken weet ik nog niet geheel.
Heb afgelopen week vrij gehad en ben in die week van dit:
Bekijk bijlage 38536
Naar dit:
Bekijk bijlage 38537
Op de plek waar je de hangstoel (ei) ziet, daar komt de buitenkeuken.
Verder nog wat aankleden, schuur dicht maken, en deur maken, regenpijpen afmaken.
Stoeltjes op de voorgrond gaan weg, komen 4 lounge stoelen en een grote vuurschaal.
Op het vlonder aan de rechterkant, zie je nu niet op de foto, daar komt een jacuzzi te staan.
Dan nog even wat planten en olijfbomen erin en klaar.
Volgend jaar de wanden zwart verven.
Hahaha.Zo, heb jij eigen huis & tuin over de vloer gehad?
Ziet er allemaal heel erg netjes uit!
Flink gewerkt.
Absoluut waarMooie stek hoor. Altijd makkelijk als je handig bent. Dat merk ik zelf ook
Verkoopt Basterd die niet los dan? In mijn nieuwe L zit hij er standaard bij.Ik ben dus letterlijk aan het kijken of de ash tray van de KJ in mijn Bastard large past
Oke, ik dacht dat je deze bedoelde.Deze bedoel ik. Bastard heeft alleen een die je er tegenaan zet volgens mij. Past in ieder geval niet in combinatie met de ash pan, maar kwam een video tegen waarbij houtsnippers worden toegevoegd aan brandende kooltjes in de tray.
Bekijk bijlage 38551
Netjes! Heb je trouwens de vlonder over de tegels heen gelegd?Buitenkeuken weet ik nog niet geheel.
Heb afgelopen week vrij gehad en ben in die week van dit:
Bekijk bijlage 38536
Naar dit:
Bekijk bijlage 38537
Op de plek waar je de hangstoel (ei) ziet, daar komt de buitenkeuken.
Verder nog wat aankleden, schuur dicht maken, en deur maken, regenpijpen afmaken.
Stoeltjes op de voorgrond gaan weg, komen 4 lounge stoelen en een grote vuurschaal.
Op het vlonder aan de rechterkant, zie je nu niet op de foto, daar komt een jacuzzi te staan.
Dan nog even wat planten en olijfbomen erin en klaar.
Volgend jaar de wanden zwart verven.