BasBQ
Beef en Steak

De vierde ronde kant en klare Heatermeters (de laatste dit jaar)

Weet iemand waar ik een handeling o.i.d. kan vinden voor de HM zodat ik alvast een beetje kan kijken hoe alles werkt en hoe ik eea moet instellen?
 
Alle Heatermeters zijn vandaag op de bus gegaan, hopelijk worden ze voor het weekend bezorgd! :D
 
Vol verwachting klopt ons hart...
 
Top geregeld, zal eens kijken wat er in mijn schoentje ligt :D

 
Spannend hoor!
(Zet snel mijn schoen bij de kachel. De baas kijkt verbaasd....."Ga eerst maar eens braaf doen....bijvoorbeeld buiten in de kou wat lekkers voor me maken".)
 
Nosmo zei:
De clips voor de probes zijn momenteel niet leverbaar (voor een normale prijs) dus daar ga ik niet op wachten, jullie krijgen de probes zonder clip. Ik moet nog even kijken of ik de clips ga naleveren of dat ik de prijs van de clips terug ga storten.

Het is terugstorten geworden! Als het goed is zijn alle deelnemers binnenkort weer ?3,- rijker. ;)
 
Ben zo benieuwd naar die eerste actiefoto's van de heatermeters!  :D
 
Het topic over "nieuwe bbq aanwinsten" zal na morgen overspoeld worden door alle trotse nieuwe eigenaren van een HM
 
Hij is binnen!! Ziet er geweldig uit hadden hen iets doorzichtiger verwacht maar echt super lijkt als er. Product wat je gewoon in de winkel koopt. Vanavond alles testen.
0758b9a930a38f83adcb81b171207f40.jpg

Bedankt Nosmo!
 
Tsja, ik had ze zelf ook transparanter verwacht maar volgens degene die de kastjes geprint heeft is dit iMac blue.
 
Nosmo zei:
Tsja, ik had ze zelf ook transparanter verwacht maar volgens degene die de kastjes geprint heeft is dit iMac blue.
Zoet er prima uit verder. Heb helaas pas zondag echt de tijd om hem aan te sluiten en m'n eerste run te doen. Maar ben er heel happy mee!
 
Hier ook binnen. Net alles ingesteld (wifi etc) en dat verliep vlekkeloos. Van het weekend gaan we testen. Piet bedankt!
 
Hallo mensen, ik heb een aantal dopjes (zoals Wimpie007) gekocht in de USA zodat je niet met tape hoeft te werken als onze HM af is.
b91493aabc5140b47a465ed504508797.jpg
e6c9f9485b24ce7720b0b36d868a78e3.jpg

Ik heb 5 extra setjes dus als je interesse hebt kun je ze overnemen.
 
Hier is de bestelling ook binnen waarvoor mijn dank! Nosmo je bent niet alleen king of Heatmeter builders, maar ook koning inpakken zwarte piet kan nog een hoop van je leren!
 
Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n grillclip kan kopen. Heb ze op eBay gezien maar met gigantische verzendkosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan