Wel lief blijven allemaal, het is ‘maar een hobby’ .
Klopt en Huib en ik zullen er rekening mee houden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel lief blijven allemaal, het is ‘maar een hobby’ .
Onderstaand de zin in de topic verwijzing.
Genoeg gelezen over kamado Joe en andere merken waar mensen maanden zeuren en het probleem nog niet goed is opgelost. Kost ook de nodige euro's. Een post over de KJ service deed me besluiten om in ieder geval niet met dit merk in zee te gaan.
Niet meer en niet minder.
Desgewenst wil ik ook nog verwijzingen posten naar waar je kunt lezen dat het niet goed is opgelost. Al is het station van een volwassen discussie reeds gepasseerd.
Wat ik betreur is dat je de zaak nu omdraait. Je begint met 'daar ben je weer' vind dat ik gal spuwt over , doet de suggestie dat ik problemen heb met KJ enz..
En nu kruip je in een Calimero houding van dat je beledigd wordt en dit nog niet hebt meegemaakt in...
Laat ik je dit vertellen in de 12 jaar dat ik op kook forums ben geabonneerd nog nooit een dergelijke iemand meegemaakt die zulke onzin uitkraamt, feiten aan de laars lapt en niet inhoudelijk wil reageren en verdraaid.
Dit is ook het laatste wat ik erover wil zeggen en draai zoals je goeddunkt.
Lees alles nog eens goed na.
En wat is er mis met een gasser?+1
iedereen heeft zijn eigen voorkeur, gelukkig maar anders moesten we misschien allemaal op een gasser Q'en
Ik zie net online dat ze geen voorraad meer hebben. Ben ik blij dat ik net op tijd besteld heb.De wit in schijndel zit bij mij in de buurt, verkopen ze het showmodel tegen dezelfde prijs als degene in de verpakking?
Ik persoonlijk heb een masterbuilt (exact het zelfde als wat je wilt gaan kopen) krijg je geen spijt van veel plezier met je aankoop.Hoe verhoudt the basterd zicht tov KJ classic 1?
Edit: na wat googlen denk ik dat ik toch voor de KJ classic 1 ga, nu nog ergens vinden waar die op voorraad is...
Alarm is bij mij op het huis en niet op de tuin. Tuin is omheind en niemand ziet m staan. En mijn omheining nodigt niet echt uit om erover te klauteren.Nog een andere vraag trouwens, zat ik ook wat te lezen over kamado's die steeds vaker uit tuinen worden gestolen, hebben jullie je kamado op een of andere manier beveiligd (alarm/vastgemaakt aan iets?)
Dealer boeit nauwelijks. Je kan direct je garantie claimen bij KJ. Enige wat de dealer doet is hetzelfde garantieformulier voor je invullen en heeft direct contact met een persoon bij KJ.Ik heb nog een winkel gevonden die er 1 op voorraad heeft, alleen deze winkel bestaat pas sinds 2019 (het lijkt verder wel betrouwbaar doordat ze ook andere zaken hebben). Als ik jullie goed begrijp is het van belang om een goede dealer te hebben mochten er ooit garantie klachten zijn. Is het slim om te wachten tot dat die op voorraad komt bij een wat 'bekendere' keten?
Dit is de winkel: https://www.voortmanbuitenleven.nl/kamado-joe-classic/
Ik heb nog een winkel gevonden die er 1 op voorraad heeft, alleen deze winkel bestaat pas sinds 2019 (het lijkt verder wel betrouwbaar doordat ze ook andere zaken hebben). Als ik jullie goed begrijp is het van belang om een goede dealer te hebben mochten er ooit garantie klachten zijn. Is het slim om te wachten tot dat die op voorraad komt bij een wat 'bekendere' keten?
Dit is de winkel: https://www.voortmanbuitenleven.nl/kamado-joe-classic/
Genoeg BGE die gejat worden, bij mij moeten ze over de garage heen, succesDenk niet dat de waarde opweegt ten opzichte van het gewicht voor dieven. Een gemiddelde airbag is voor hun interessanter.
Genoeg BGE die gejat worden, bij mij moeten ze over de garage heen, succes