BasBQ
Beef en Steak

De groeten uit Zoetermeer!

Pieter Dekker

Tondelzoeker
Berichten
1
Ondanks dat ik toch al een flink aantal jaren actief BBQ merk ik de laatste jaren dat ik inspiratie mis. Facebook is ook niet alles, geeft te weinig diepgang en teveel blabla. Sinds een aantal jaar eet ik (nagenoeg) geen vlees meer en dat maakt de BBQ hobby last maar gelukkig niet onmogelijk. Overigens heb ik wel een voorliefde voor het roken van gerechten en groente roken kan heel goed maar toch stiekem af en toe een spareribje is ook wel weer lekker... af en toe dan :sneaky:. De rooksmaak aan gerechten is wat mij betreft echt de reden waarom ik dit doe.

Wat meer over mijzelf, 41, getrouwd, vader van 2 zoons en woonachtig in Zoetermeer. Een grote liefde voor alles wat pittig is maar dat is een beroepsdeformatie. Ik heb daarnaast ook een bovenmatige interesse in alles wat met Japan te maken heeft. Denk daarbij aan arcade gaming, ramen noodles, soja, sushi en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Vorig jaar heb ik na jaren trouwe dienst mijn Oklahoma barrel smoker verruild voor een kamado van Patton en ondanks dat ik er prima mee uit de voeten kan heb ik het gevoel dat ik lang niet alles er mee doe wat zou kunnen. Ik hoop hier in ieder geval meer inspiratie op te doen om mijn kamado dit jaar weer eens flink te laten vlammen en er ook alles uit te halen wat erin zat.

👋
 
Welkom! Ik denk dat u ons veel inspiratie zal kunnen geven wat betreft groenten op de Q 👍
 
Welkom Pieter. Een mede zoetermeerder
 
Welkom bij het genootschap

Je zult hier vast inspiratie kunnen vinden
 
Welkom in dit rokerige hoekje van het WWW.
Het altijd gezellige Zoetermeer wordt steeds beter vertegenwoordigd:)
 
Pieter, welkom.
 
Hoi Pieter,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan