Zoals blijkbaar vele hier vond ik vandaag een mooie dag voor pulled pork.
Dus vanochtend vroeg uit de veren om alles klaar te maken. Varkentje in de rub gezet:
Q aangestoken en gelijk het varkentje er mee op:
Tot over een uurtje of 5. Ondertussen moest er met de schoonmoeder nog even naar de bouwmarkt dus de vrouw een snelle les gegeven over het gaspedaal van de bbq. (Ben maar 3x gebeld
)
Eenmaal thuis weer lekker genieten van het mooie weer en de kids entertainen.
De geur van de q was in ieder geval al heerlijk.
Na een 5 tal uur was het tijd om in te pakken.
En jeejtje dat kan even duren als je al langzaam honger begint te krijgen van die lekkere geur.
Na een goede 8 uurtjes op de bbq was het dan eindelijk zo ver hij mocht er van af. Wat duurt een uur rusten lang zeg
.
Het resultaat mocht er zijn. Iedereen heeft lekker gesmuld van de eerste keer pulled pork.
Gelukkig is er genoeg over om van de week lekker op te peuzelen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dus vanochtend vroeg uit de veren om alles klaar te maken. Varkentje in de rub gezet:

Q aangestoken en gelijk het varkentje er mee op:

Tot over een uurtje of 5. Ondertussen moest er met de schoonmoeder nog even naar de bouwmarkt dus de vrouw een snelle les gegeven over het gaspedaal van de bbq. (Ben maar 3x gebeld

Eenmaal thuis weer lekker genieten van het mooie weer en de kids entertainen.

De geur van de q was in ieder geval al heerlijk.
Na een 5 tal uur was het tijd om in te pakken.

En jeejtje dat kan even duren als je al langzaam honger begint te krijgen van die lekkere geur.

Na een goede 8 uurtjes op de bbq was het dan eindelijk zo ver hij mocht er van af. Wat duurt een uur rusten lang zeg

Het resultaat mocht er zijn. Iedereen heeft lekker gesmuld van de eerste keer pulled pork.
Gelukkig is er genoeg over om van de week lekker op te peuzelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk