BasBQ
Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Ik zit van alles te typen en weer weg te halen...... ;)

Goed idee Piet!
 
Dominique zei:
Ik zit van alles te typen en weer weg te halen...... ;)

Zo is het 3 jaar geleden bij mij ook begonnen.:)
 
Ben nou toch wel benieuwd wat ja allemaal aan het typen was.
 
vrouwlief komt trouwens ook mee. Bert, kun je daar ergens goed zitten? Heeft namelijk stuitje gebroken en moet vaak even op haar zitringetje rusten ;)
 
Big-T ik pas de lijst aan, ok? Het is wel handig om een eigen stoel mee te nemen.
 
Dominique zei:
Big-T ik pas de lijst aan, ok? Het is wel handig om een eigen stoel mee te nemen.

Dat jij,ondanks je toch al drukke bestaan,nog kans ziet en zin hebt om dit er allemaal bij te doen,verdient een bedankje van mijn kant.  Dus Domi....mucho gracias!
 
willyowinki zei:
Dominique zei:
Big-T ik pas de lijst aan, ok? Het is wel handig om een eigen stoel mee te nemen.

Dat jij,ondanks je toch al drukke bestaan,nog kans ziet en zin hebt om dit er allemaal bij te doen,verdient een bedankje van mijn kant.  Dus Domi....mucho gracias!
Willy, jij krijgt weer een dikke pakkerd zondag hoor, je hebt het verdient! Mafketel ;)
 
geen ruzie maken zondag eej ;) stoeltjes neem ik mee, maar dat zit voor mevrouw T niet zo fijn met haar tijdelijke beperking ;) hoe dan ook komt ze mee hoor!
 
Big-T zei:
vrouwlief komt trouwens ook mee. Bert, kun je daar ergens goed zitten? Heeft namelijk stuitje gebroken en moet vaak even op haar zitringetje rusten ;)

Je kunt binnen zitten. Ik denk dat er stoelen staan, maar ik zou voor de zekerheid een tuinstoel meenemen.
Kan ze eventueel ook buiten bij het barbecue?n zitten.
 
Heeft iemand eigenlijk al wat lekkers geregeld voor bij de koffie?

Zo niet dan toch, want dan flans ik wel wat in elkaar. Weliswaar niet van de Q maar vast wel eetbaar! ;)

[/quote]

Hoi, ik wilde ook al twee taarten meenemen, misschien moeten ff afstemmen, voordat we omkomen in het gebak ;)
 
Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!
 
Nosmo zei:
Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!

Kee, doe ik iets met room enzo.
Trouwens, appels van de bbq zijn ook erg lekker, ingepakt in alufolie en met (veel) suiker en kaneel ;)
 
Tijmnan zei:
Nosmo zei:
Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!

Kee, doe ik iets met room enzo.
Trouwens, appels van de bbq zijn ook erg lekker, ingepakt in alufolie en met (veel) suiker en kaneel ;)

en dat serveren met vanille vla of vanille ijs jammie
 
Leo zei:
Tijmnan zei:
Nosmo zei:
Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!

Kee, doe ik iets met room enzo.
Trouwens, appels van de bbq zijn ook erg lekker, ingepakt in alufolie en met (veel) suiker en kaneel ;)

en dat serveren met vanille vla of vanille ijs jammie
Als Nosmo de appels regelt, kan ik het ijs wel regelen ;)
 
Doe wel een pie, roep maar, key lime of pumpkin.
 
@ Tijmnan: Ik heb nog een emmer appels uit de boom weten te redden voor ik hem ging omzagen, dat is genoeg voor de taart maar ik weet niet of er nog veel overblijft. We zien wel ;)

@ Dennis: we moeten nog wel een gaatje overhouden voor het vlees h? ;D
 
Saucijzenbroodje? Ook lekker bij de koffie hoor!
 
It giet oan!!!

Het is bijna zondag dus voor diegene die het gemist hebben of in het buitenland zaten ;)

Wat informatie van huishoudelijke aard voor de meeting.

Aanvang : Ik wil het hek om 8.00 openen zodat een ieder die dat wil vroeg kan beginnen.
Sluiting   : Om 22.00 gaat het hek weer dicht en moet iedereen weer huiswaarts keren.

Het gebouw mag gebruikt worden met uitzondering van "Het Beverhol".
Ik zal zorgen dat er binnen koffie en thee gezet kan worden.
Eten en drinken dient een ieder zelf mee te nemen.
Er mag binnen niet gerookt worden

Afval:Iedereen moet zelf zorg dragen voor het afvoeren van zijn afval. Het mag niet in de container gegooid worden. Wij moeten daar dan weer extra voor betalen.

Kampvuur Er mag een vuur gestookt worden. Maar men moet zelf voor brandhout zorgen en de vuurplaats weer schoon opleveren.


De Wedstrijd
Willyowinky heeft een prijs beschikbaar gesteld.
Dus moest er ook een soort wedstrijd komen.
Big T en ik hebben het volgende bedacht.

Er komt een lijst waar iedere bezoeker 1 gerecht mag nomineren.
Het maakt dus niet uit wat je maakt iedereen kan meedingen.
Iedereen die mee wil doen met zijn gerecht moet even zijn forumnaam op de lijst zetten en hetgeen hij gaat maken. Dat kan 's morgens ter plaatse.
Aan het eind is het eenvoudig. Diegene met de meeste stemmen heeft gewonnen
We zitten dus ook allemaal in de jury. Zorg dus dat je zoveel mogelijk proef :D

Tot zover de huishoudelijke mededelingen.
 
dank je wel Bert,
Ben blij dat jij je zo fanatiek inzet voor as zondag.

Hoe zit het et de koffie? is dat daar of moeten wij die zelf mee nemen?
lat dat even weten, dan wordt ook dat weer opgelost
 
Terug
Bovenaan Onderaan