Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Ik zit van alles te typen en weer weg te halen......
Daag me niet uit....Bert zei:Dominique zei:Ik zit van alles te typen en weer weg te halen......
Zo is het 3 jaar geleden bij mij ook begonnen.
Dominique zei:Big-T ik pas de lijst aan, ok? Het is wel handig om een eigen stoel mee te nemen.
Willy, jij krijgt weer een dikke pakkerd zondag hoor, je hebt het verdient! Mafketelwillyowinki zei:Dominique zei:Big-T ik pas de lijst aan, ok? Het is wel handig om een eigen stoel mee te nemen.
Dat jij,ondanks je toch al drukke bestaan,nog kans ziet en zin hebt om dit er allemaal bij te doen,verdient een bedankje van mijn kant. Dus Domi....mucho gracias!
Big-T zei:vrouwlief komt trouwens ook mee. Bert, kun je daar ergens goed zitten? Heeft namelijk stuitje gebroken en moet vaak even op haar zitringetje rusten
Nosmo zei:Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!
Tijmnan zei:Nosmo zei:Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!
Kee, doe ik iets met room enzo.
Trouwens, appels van de bbq zijn ook erg lekker, ingepakt in alufolie en met (veel) suiker en kaneel
Als Nosmo de appels regelt, kan ik het ijs wel regelenLeo zei:Tijmnan zei:Nosmo zei:Ik maak een paar apple taarten, want de appels moesten van de boom!
Kee, doe ik iets met room enzo.
Trouwens, appels van de bbq zijn ook erg lekker, ingepakt in alufolie en met (veel) suiker en kaneel
en dat serveren met vanille vla of vanille ijs jammie