BasBQ
Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Ik kom samen met Steef (Chill-070) en Ed (nog steeds geen forumlid ::))
 
MrMannetje zei:
Ik kom samen met Steef (Chill-070) en Ed (nog steeds geen forumlid ::))
Ook aangepast!
 
Kom op Ed, registeren :p
 
Dominique zei:
Ik heb even de lijst doorgespit, en kom tot de volgende mensen, dit om iedereen een idee te geven met hoeveel we ongeveer zijn. " O dank je wel, Dominique" ;)
O dank je wel Dominique ;D
 
Tijmnan zei:
Dominique zei:
Ik heb even de lijst doorgespit, en kom tot de volgende mensen, dit om iedereen een idee te geven met hoeveel we ongeveer zijn. " O dank je wel, Dominique" ;)
O dank je wel Dominique ;D
Hehe, eindelijk een beetje waardering :)  Ik moet hier weer hard om lachen....
 
Domi, je mag die lijst op de plek van mijn lijst zetten hoor, in het tweede berichtje, dan kunnen we hem makkelijk vinden. Alvast heel erg vriendelijk bedankt ;)
 
noskos zei:
Domi, je mag die lijst op de plek van mijn lijst zetten hoor, in het tweede berichtje, dan kunnen we hem makkelijk vinden. Alvast heel erg vriendelijk bedankt ;)

Als het goed is heb ik dat nu gedaan ;)
Ik ben een computerwizzard, ahum.
 
Zie ik het nou goed dat Frits niet op de lijst staat? ???
 
Yep, niks mis met die oogjes ;)
 
Hij heeft zeker teveel BBQ gegeten de afgelopen week. ;)
 
Nosmo zei:
Zie ik het nou goed dat Frits niet op de lijst staat? ???
Jammerdebammer en helaas....
 
Frits heeft nu een balansweek :D
 
Bert zei:
Nosmo zei:
Ik geloof dat ik denk dat ook maar even kom kijken, ik weet het eigenlijk wel zeker .  8)
Helaas kom ik wel zonder Q omdat ik ivm drukke werkzaamheden (ja ik weet het, slap excuus) en andere priv? verplichtingen geen tijd heb om wat fatsoenlijks voor te bereiden.

Anyway, omdat ik het wel een beetje bezwaarlijk vind om zo zonder zelf iets aan te bieden bij iedereen de "ketel leeg te vreten" (zoals Peter dat zo mooi noemt) neem ik m'n fotozooi maar mee en zal een poging doen hier en daar een leuk kiekje te schieten van hetgeen ik proeven mag ;)

mmmmmmmmmmmmmm misschien schiet ons nog wat corvee te binnen ;D

CorV is dat een nieuw forum lid?

Heeft iemand eigenlijk al wat lekkers geregeld voor bij de koffie?

Zo niet dan toch, want dan flans ik wel wat in elkaar. Weliswaar niet van de Q maar vast wel eetbaar! ;)


 
Nosmo ik heb niets geregeld voor bij de koffie. Dus ben blij met jouw bijdrage.
Bij voorbaat dank.
 
dat is een mooi gebaar Piet
 
Terug
Bovenaan Onderaan