Ik kom samen met Steef (Chill-070) en Ed (nog steeds geen forumlid :)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook aangepast!MrMannetje zei:Ik kom samen met Steef (Chill-070) en Ed (nog steeds geen forumlid :)
O dank je wel Dominique ;DDominique zei:Ik heb even de lijst doorgespit, en kom tot de volgende mensen, dit om iedereen een idee te geven met hoeveel we ongeveer zijn. " O dank je wel, Dominique"
Hehe, eindelijk een beetje waardering Ik moet hier weer hard om lachen....Tijmnan zei:O dank je wel Dominique ;DDominique zei:Ik heb even de lijst doorgespit, en kom tot de volgende mensen, dit om iedereen een idee te geven met hoeveel we ongeveer zijn. " O dank je wel, Dominique"
Mr_Nas zei:Mr. Nas + Mrs. Nas btw
Dominique zei:Mr_Nas zei:Mr. Nas + Mrs. Nas btw
Aangepast!
Mr_Nas zei:Dominique zei:Mr_Nas zei:Mr. Nas + Mrs. Nas btw
Aangepast!
Thanks! Ik heb er zin in!
noskos zei:Domi, je mag die lijst op de plek van mijn lijst zetten hoor, in het tweede berichtje, dan kunnen we hem makkelijk vinden. Alvast heel erg vriendelijk bedankt
Jammerdebammer en helaas....Nosmo zei:Zie ik het nou goed dat Frits niet op de lijst staat? ???
Vorige week een Sasweek.Bert zei:Frits heeft nu een balansweek
Bert zei:Nosmo zei:Ik geloof dat ik denk dat ook maar even kom kijken, ik weet het eigenlijk wel zeker . 8)
Helaas kom ik wel zonder Q omdat ik ivm drukke werkzaamheden (ja ik weet het, slap excuus) en andere priv? verplichtingen geen tijd heb om wat fatsoenlijks voor te bereiden.
Anyway, omdat ik het wel een beetje bezwaarlijk vind om zo zonder zelf iets aan te bieden bij iedereen de "ketel leeg te vreten" (zoals Peter dat zo mooi noemt) neem ik m'n fotozooi maar mee en zal een poging doen hier en daar een leuk kiekje te schieten van hetgeen ik proeven mag
mmmmmmmmmmmmmm misschien schiet ons nog wat corvee te binnen ;D