A
arjan
Gast
Als ik binnenkort tijd heb zullen we de beestjes eens gaan proberen.
Wordt vervolgd
Wordt vervolgd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht eindelijk op een forum te zitten waar ik dacht dat deze mensen verstandiger waren jammer toch niet denk ik.noskos zei:Heb weleens kat gegeten en schildpad, slang insecten etc. Who cares... Konijn of cavia ik zie het verschil niet zo.
Hendrik Willem zei:Het moet toch niet gekker worden op het forum.Vandaag of morgen is er iemand in Indonesi? geweest en heeft daar hond gegeten gaan wij dit dan ook gelijk proberen nee toch???
Hendrik Willem zei:Dacht eindelijk op een forum te zitten waar ik dacht dat deze mensen verstandiger waren jammer toch niet denk ik.noskos zei:Heb weleens kat gegeten en schildpad, slang insecten etc. Who cares... Konijn of cavia ik zie het verschil niet zo.
Het is Hendrik Willem je moet wel lezen.Wij leven in Nederland en niet in een ander deel van de wereld daar is ook een andere beschaving.Wij eten hier geen cavia's in Nederland mensen die zulke dingen doen hebben ik zal het bot zeggen een beetje een kronkel in hun hoofd.Tevens ja ik ben een dieren liefhebber ik eet alleen normaal vlees laat ik het zo zeggen.noskos zei:Hendrik Willem zei:Dacht eindelijk op een forum te zitten waar ik dacht dat deze mensen verstandiger waren jammer toch niet denk ik.noskos zei:Heb weleens kat gegeten en schildpad, slang insecten etc. Who cares... Konijn of cavia ik zie het verschil niet zo.
Vind ik een beetje bekrompen Hendrik Jan. Ik reis graag en kom dan weleens iets tegen op de kaart dat voor ons niet alledaags is maar voor de mensen daar de normaalste zaak van de wereld.
Ook heb ik altijd geleerd om open te staan voor nieuwe dingen. Niet alleen wat eten beterft trouwens.
Ik zou niet weten waarom je een niet beschermd knaagdier niet zou proberen als je dat graag wilt. In Engeland eten ze tegenwoordig veel grijze eekhoorn omdat dat een plaag is en de originele rode verdringt is. Ook een knaagdier. Konijn en haas is goed eten, wat is het probleem dan met een cavia?
Probeer eerst een gewoon iets normaal klaar te maken dat lukt misschien wel???arjan zei:Zo zou hier in nederland de gans wel wat meer gegeten mogen worden. Die zien wij hier steeds meer.
Deze is gerookt ook heel erg lekker
DanBras zei:Klinkt als een interessant experimentje. En ook hier is Google je vriend en zijn er best wat recepten te vinden voor Cuy of Guinea Pig.
Bv. http://recipes.wikia.com/wiki/Roasted_Cuy
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat en wat je er van vindt.
Waar je ook op zou kunnen zoeken zijn recepten voor waterkonijn en/of muskusrat. Zijn wel veel stoofrecepten maar er staat ook dat deze gegrild kunnen worden dus deze kunnen misschien aangepast worden.
Ook zou het mss helpen door te zoeken in Spaans oid.
Ook ik ben van mening dat je alles een keertje moet proberen en alles wat kruipt, loopt, zwemt of vliegt komt wat mij betreft in aanmerking.
Dat Hendrik Willem dan vindt dat iemand een kronkel in zijn hoofd heeft omdat die open staat voor nieuwe dingen zegt dan meer over hem dan over de persoon die experimenteert.
Het forum is er in ieder geval niets op verloren, integendeel. Iedereen in zijn waarde laten en alles mag en niets moet.
Denk dat deze meneer ook gewoon stiekem blijft meelezen want waar vindt je anders zo'n waardevolle bron aan informatie![]()