BasBQ
Beef en Steak

Country Style Ribs

Heel lekker....... deze keer met een bordje nasi met een flinke schep sambal. De "ribs" hadden al een lekker pitje meegekregen met de sauskwast en zo was het een lekker geheel :love: Foto van het bordje was het al te donker voor....
Klinkt goed, hopelijk komend weekend uitproberen… 😎
 
Dit moet smaken...komt op de lijst.

Hoe moet ik deze zien in relatie tot ribfingers?
 
Mooi recept en plaatjes! 😋 maar ik ben wel benieuwd wat je er zelf van vond? @noskos
 
Mooi recept en plaatjes! 😋 maar ik ben wel benieuwd wat je er zelf van vond? @noskos
Ik vond ze zelf heerlijk! Goed alternatief voor ribs. Meer vlees, nagenoeg zelfde smaak 😁

Gisteren een Koreaanse variant getest, vlees ingesmeerd met gochujang. Ook geslaagd 😁
58A4702C-9D35-40C5-9FEB-E62BF14E71BF.jpeg

629CC2E3-211A-4366-803B-3E9C1DF766AA.jpeg
 
Video bekeken en zoals steeds heldere uitleg.
Op mijn to-do lijst gezet.
Deze wil ik niet missen.
 
Gisteren een Koreaanse variant getest, vlees ingesmeerd met gochujang. Ook geslaagd 😁
Alleen met gochujang? Of vergelijkbaar behandeld als in een van je andere recepten?

Door jou ben ik ook verslaafd aan dit spul 🌶️ Morgen weer naar de toko voor meer.
 
Dit is niet op de todo lijst beland.....
Gewoon meteen 2,5 kg soldaat gemaakt afgelopen dit weekend. (nog wat bewaard voor morgen)

Ga het zeker nog eens maken....zijn een soort van spareribs zonder bot. héérlijk!

Alleen ik ga ze dan op de 3 2 1 methode doen. De randjes worden met de Eastwood methode toch her en dr snel zwart. Denk dat dat met inpakken minder is.

kort om MAKEN dit recept !
 
Eigenlijk best voor de hand liggend om dit zo te bereiden maar daar kom je pas achter na zo'n mooi filmpje :)
Alweer bedankt Noskos! De liefhebbers van vlees zonder bot (onze pubers) zijn dit keer zelfs enthousiast, ik reken dat dit na het weekend nog enthousiaster is :)

@ BernhardQ, met zulke dunne stukjes vlees denk ik dat je de tijdsduur voor de 3-2-1- wel iets mag verkorten, ben benieuwd naar de ervaringen en het resultaat
 
Ziet er heerlijk uit Dennis, maar ja een procureur is altijd lekker.
Die eerste schnitt lijkt dan wel heel erg op onze ribkarbonade
 
Laatst bewerkt:
Alleen ik ga ze dan op de 3 2 1 methode doen. De randjes worden met de Eastwood methode toch her en dr snel zwart. Denk dat dat met inpakken minder is.

Ik denk dat dat zomaar moet kunnen inderdaad..... maak er een verslagje van want ik ben wel heel benieuwd naar je bevindingen 😉👊🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan