Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireboard 2 is ook een leuke optie. Zie: link
Heatermeter for the win
Ik heb niet voor de ikamand gekozen omdat ik toch best wel wat negatieve reacties op Facebook zag. Getwijfeld tussen de flameboss 500 en thermapen signals met de billows.Ik hoef niet zonodig een diy project.
Gaat ook compleet tegen het principe van een controller in; ik wil er rust mee, geen stress .
Ik twijfel tussen Flame Boss 400, en iKamand
Ik heb ze destijds hier gehaald https://thermapen.co.uk/bbq-barbecue-thermometers/139-signals-wifi-bluetooth-thermometer.htmlWelke prijs hangt daar aan dan?
Ik lees over de ikamand V2 niet veel slechts, heb je eventueel wat links?
-edit- heb die Thermoworks bekeken, 399 is mij teveel geld.
Je vindt er vanalles over, maar wat kost dit nu compleet voor een kamado?
Niemand?
Want wil het eens weten of het de moeite is om een kennis ermee lastig te vallen, want die neemt zulke dingen als uitdaging aan om het zelf vanaf scratch te gaan bouwen. Maar daarvoor moet ik precies weten wat je ni exact nodig hebt voor een complete set en wat deze kost. Want op de website staan zoveel onderdelen waardoor het niet echt duidelijk is.
Ja klopt maar het maken van een enkele is eigenlijk niet rendabel.
Ik heb er vorig jaar en paar gemaakt voor mezelf, m'n zwager en een paar forum leden.
Ik heb de versie met thermokoppel en 3 probes op basis van een pi zero.
Eigenlijk soortgelijke sets als die gemaakt werden in de groepsrondes op dit forum maar dan de nieuwste versie.
Ik verkoop een set kompleet met alles erop en eraan met mogelijk als uitzondering de aansluiting op de BBQ zelf.
Een kamado en en een ugs hebben een totaal andere aansluiting maar is echt wel wat op te verzinnen en is BBQ specifiek.
Prijs normaal is 250 euro incl. verzending.
Pm me maar bij interesse, heb er nog een paar liggen.
Er is genoeg over te vinden, ook om er zelf een in elkaar te zetten maar dat moet je leuk vinden. Ik heb dingen waar groter ingekocht en zodoende kan ik de prijs een beetje drukken en veel is niet enkel verkrijgbaar of relatief duur met transport kosten. Ik kan je niet zo snel vertellen wat de verschillen zijn met de ikamand maar een heater meter is volledig zelf in te stellen bijvoorbeeld inclusief web interface.
die is leuk, zou in principe gewoon moeten werken als de programmatie goed is .
Ik twijfel eraan... Geen eerste heb je geen force erachter zoals een fan zodat je kunt sturen en met dat relais op deze manier aangesloten kun je tot ongeveer een kwart opening maken. Kwart opening zou kunnen als je een fan gebruikt die je tegelijk stuurt (dat doet de heatermeter ten slotte ook)