Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag weeg gemaakt, iets minder mayonaise en de kool en peen na het raspen even in een theedoek.Dominique zei:Zou dat te maken kunnen hebben met de mayo die je hebt gebruikt? Mijn mayonaise is altijd erg dik, dus de dressing is niet erg nat. Maar dat is maar een idee hoor, ik kan het niet zo beoordelen natuurlijk. Wel leuk dat je hem lekker vond.
nix13 zei:Vandaag weeg gemaakt, iets minder mayonaise en de kool en peen na het raspen even in een theedoek.Dominique zei:Zou dat te maken kunnen hebben met de mayo die je hebt gebruikt? Mijn mayonaise is altijd erg dik, dus de dressing is niet erg nat. Maar dat is maar een idee hoor, ik kan het niet zo beoordelen natuurlijk. Wel leuk dat je hem lekker vond.
Hierdoor was het minder nat als de vorige keer en smaakt het nogsteeds lekker.
juutje zei:Deze gemaakt, niet gegeten maar gevreten oef erg lekker, suiker vervangen voor een drupje zoetstof.
Dominique zei:juutje zei:Deze gemaakt, niet gegeten maar gevreten oef erg lekker, suiker vervangen voor een drupje zoetstof.
Dank je wel! Ik gebruik bijna geen suiker ( meer) in dit recept, is een kwestie van smaak.