BasBQ
Beef en Steak

Carpacciorollade van GrainFed Bavette

 
 

The Butcher

Vuurmaker
Berichten
56
Na gisteren Rib Fingers op de Weber gehad te hebben, moest vandaag het stuk Bavette eraan geloven.
Een lekker stukje Grain Fed Bavette, met een lekkere dosis intermusculair vet. Gekruid met zout, peper en Italiaanse kruiden. Gevuld met groene pesto, geroosterde pijnboompitten, chorizo, spinazie, Grana Pandano flakes en zongedroogde tomaatjes
En nu is het wachten begonnen.....

IMG_20201108_140215.jpg


IMG_20201108_165113.jpg


IMG_20201108_142300.jpg


IMG_20201108_141418.jpg


IMG_20201108_140404.jpg


Screenshot_20201108_174021_qlnet.com.bbqgo.jpg
 
Fantastisch.
Perfecte garing.

Niks over zeker?
 
Fantastisch.
Perfecte garing.

Niks over zeker?
Helaas...moest zelf ook snel zijn. M'n tafelgenoten zaten te genieten tot het laatste kruimeltje. En daar doe je tenslotte allemaal voor, niet dan?
 
🤪 Dat ziet er niet normaal lekker uit!!!!! Dat wil ik ook!!!!!!
 
Dat ziet er goed uit, mooie garing
 
wow

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Mooie rollade. Ziet er goed uit. Vond je het niet zonde om van deze graan gevoede bavette een rollade te maken? Lijkt me puur met enkel wat zout en rook. En dan stevig grillen ook al ontzettend lekker.
Hoe dan ook. Deze rollade zou ik iig niet afslaan. Krijg er zelf honger van
 
Mooie rollade. Ziet er goed uit. Vond je het niet zonde om van deze graan gevoede bavette een rollade te maken? Lijkt me puur met enkel wat zout en rook. En dan stevig grillen ook al ontzettend lekker.
Hoe dan ook. Deze rollade zou ik iig niet afslaan. Krijg er zelf honger van
Nee hoor, als ik bavette meeneem is het altijd graan gevoerd. Het Nederlandse of Ierse vind ik veel te mager. Daar zit weinig tot geen smaak aan vind ik. En ook voor een rollade moet de basis goed zijn. Zou het zonde vinden van m'n werk, als ik er een kwalitatief minder stuk vlees voor zou gebruiken. En daarbij, ik werk in die handel....wie appelen vaart, appelen eet😏👊
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Dit ziet er lekker uit. Mooi geknoopt en klaar gemaakt.
Had ik best een plakje van gelust.
 
Nee hoor, als ik bavette meeneem is het altijd graan gevoerd. Het Nederlandse of Ierse vind ik veel te mager. Daar zit weinig tot geen smaak aan vind ik. En ook voor een rollade moet de basis goed zijn. Zou het zonde vinden van m'n werk, als ik er een kwalitatief minder stuk vlees voor zou gebruiken. En daarbij, ik werk in die handel....wie appelen vaart, appelen eet

Dat verklaar de boel idd. Dan zou ik het ook wel weten natuurlijk Ik vroeg het me af. Vaak is USA grainfed een heel stuk duurder. Ik ben over het spul van de locale slager zeer tevreden. En heb eigenlijk nog nooit een ander type bavette gekocht. Puur omdat ik de smaak zo al heel goed vind.
 
Dat verklaar de boel idd. Dan zou ik het ook wel weten natuurlijk Ik vroeg het me af. Vaak is USA grainfed een heel stuk duurder. Ik ben over het spul van de locale slager zeer tevreden. En heb eigenlijk nog nooit een ander type bavette gekocht. Puur omdat ik de smaak zo al heel goed vind.
Ik weet niet of je een Makro pas hebt, maar je kunt er nu zo naar binnen. In de huidige folder staat de Grain Fed Bavette uit Uruguay, € 15,99 p/kg. Scheelt ruim 10 euro p/kg met de Noord-Amerikaanse. En die heb ik ook gebruikt. Prima vetadering, en de smaak is top. Heerlijk malse Bavette.
 
Mooie rollade geworden
En de buitenste laag ziet er ook goed en niet droog uit. Daar zou ik wat extra’s voor over hebben.
 
Lekker hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan