Ghanneh
Tondelzoeker
Al langere tijd zijn wij aan het kamperen. Eerst deden we dit met een caravan en dan kon de weber makkelijk mee. Nu doen we dat met een tent en hebben we dus minder ruimte om zaken mee te nemen. Dit down-sizen bevalt goed maar het enige wat ik nog mis is een BBQ.
Uiteraard ken ik de WGA en die lijkt mij perfect, maar er zijn steeds meer campings waarbij kolen verboden zijn.
Ga voor de gas versie hoor ik je dan zeggen maar dan kom je weer op het type gasfles. Voor het gewone kookstel hebben we de Campinggaz 904 mee.
Hoe lang gaat zo'n fles mee met een BBQ sessie (natuurlijk afhankelijk van het soort sessie)? Wat zijn jullie ervaringen?
Of hoe doen jullie dit?
- het hoeft dus niet perse lichtgewicht te zijn maar wel compact...
Uiteraard ken ik de WGA en die lijkt mij perfect, maar er zijn steeds meer campings waarbij kolen verboden zijn.
Ga voor de gas versie hoor ik je dan zeggen maar dan kom je weer op het type gasfles. Voor het gewone kookstel hebben we de Campinggaz 904 mee.
Hoe lang gaat zo'n fles mee met een BBQ sessie (natuurlijk afhankelijk van het soort sessie)? Wat zijn jullie ervaringen?
Of hoe doen jullie dit?
- het hoeft dus niet perse lichtgewicht te zijn maar wel compact...