Omdat er al gevraagde werd of er iets van een forumdag zou zijn leek dit me misschien wel iets voor jullie.
Ik kreeg net de nieuwsbrief van Beef & Steak en zag daarin een oproep staan voor het Butcher Boys Bootcamp, een workshop over vlees en er wordt ook nog wat vlees op de BBQ gegooid tegen het eind om te proberen. Misschien leuk om daar met elkaar naartoe te gaan?!? En als er genoeg animo zou zijn is er misschien wel iets te regelen om die dag dan alleen voor ons forum te doen? De prijs van zo'n werkwinkel is ?35 en dan krijg je ook nog wat te eten, dus dat is denk ik niet echt een probleem.
Ik zou zeggen, laat even weten of jullie interesse hebben!
Ik kreeg net de nieuwsbrief van Beef & Steak en zag daarin een oproep staan voor het Butcher Boys Bootcamp, een workshop over vlees en er wordt ook nog wat vlees op de BBQ gegooid tegen het eind om te proberen. Misschien leuk om daar met elkaar naartoe te gaan?!? En als er genoeg animo zou zijn is er misschien wel iets te regelen om die dag dan alleen voor ons forum te doen? De prijs van zo'n werkwinkel is ?35 en dan krijg je ook nog wat te eten, dus dat is denk ik niet echt een probleem.
Alles over vlees en alles over het grillen van een steak op de BBQ. Dat is de Butcher Boys Bootcamp. Een ervaring van drie uur met mooie stukken vlees en uitleg door de Butcher Boys, en zelf leren hoe je een steak grilt op de barbecue.
Tijd: 15:30 - 19:00 op een zaterdag
Na de workshop weet je van alles over runderrassen, de effect van voeding op de smaak en het verschil in smaken van steaks. Je weet welk stuk waar zit. je kunt zelf zonder fouten te maken een T-bone steak grillen zowel een Big Green Egg als een gasbarbecue.
Het programma bestaat uit:
- Introductie rundsoorten, smaken
- Proeverij van verschillende soorten vleesrassen
- wat is een steak en waar komt welk deel vandaan
- Tips voor de perfecte steak
- Zelf steaks grillen en eten (T-bone, Varkensrack, Burger)
- Zelf chimichurri maken (Argentijnse steaksaus)
- Prijs voor de beste steakchef
Ik zou zeggen, laat even weten of jullie interesse hebben!