Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:@WillyO
Denk dat noskos en ik een goede bescherming bieden en je neemt Roy toch ook mee .
??? Zo gaan we hier toch niet met elkaar om?willyowinki zei:...Maar het zal er wel weer op neer komen dat zo'n "ouwe zak" die toch ook z'n vijfendertig eurootjes heeft moeten offeren opzij gezet wordt door nederlands toekomst....
Dominique zei:Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....
Lerxst zei:Dominique zei:Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....
Hee.... het is wel "ONZE ouwe zak" ;D ;D ;D ;D ;D
Dan weet je wel alvast hoe het verder kan gaan met je, en dat valt dan op zeker niet tegen.RoyzRoyz zei:Lerxst zei:Dominique zei:Ik heb op zeker wel interresse, en Willy "ouwe zak" doe es niet zo raar, wij vinden jou een topgozer, je word pas een ouwe zak als je jezelf zo gaat noemen. Ik zie wel dat jouw post al van 15 dagen geleden is, misschien had je een slechte dag? mafketel, niet zo gek doen hoor....
Hee.... het is wel "ONZE ouwe zak" ;D ;D ;D ;D ;D
En ik kom UIT die "Ouwe Zak" !!