Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lin zei:De vraag is uitgezet.... De berekening van de kosten volgt z.s.m hoop ik... Hij heeft het een beetje druk zo direkt na de vakantie....
Ceriel zei:Ik gebruik ecobrasa kokos, online te bestellen bij eco-logisch in Amsterdam. Zie ook het draadje bij forumaanbiedingen voor 10% korting.
Ik gooi de mand vol met koude briketten en verdeel het hout ertussen. Dan 12-15 gloeiende erop, kranen open en gaan.
Aan het eind van de sessie, kranen dicht, deksel dicht en binnen een half uur zijn de kolen uit.
De volgende keer eventueel wat hout en briketten toevoegen, gloeiende erop en verder....
Je hoeft dus niet telkens de mand te legen.
Succes!
xander1979 zei:We hebben niet echt een grote achtertuin.......ik ben benieuwd hoe mijn vrouw reageert als ik over een afdak begin .
Ivo-tje zei:xander1979 zei:We hebben niet echt een grote achtertuin.......ik ben benieuwd hoe mijn vrouw reageert als ik over een afdak begin .
Na een poosje flink achter de Q krijgt menig persoon toch al een afdakje... =))
peter w zei:Nou ik zou er even een stukje staalwol doorheen halen en dan met een vette doek even uitnemen en dan gewoon lekker gebruiken wordt hij vanzelf vetter.
Ook een beetje meer rookhout geeft een mooie bruine binnenkant.
Suc6 met de eerste run.