BasBQ
Beef en Steak

BuffaloBeard op avontuur met de Bastard

BuffaloBeard

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik ben André uit Tilburg.
Na vooral ervaringen op een weber met Gbs systeem toch vaak verlangend gekeken naar de kamado’s. Vandaag eindelijk de vrouw overtuigd van de noodzaak van een kamado ‘dan hoef jij minder te koken en eten we lekkerder vleesch’.

Vandaag een Bastard Urban large complete besteld met een zwik gietijzeren pannetjes en rooster en wat andere accessoires. Alles wordt in februari 2022 geleverd als we verhuist zijn. Vond het zonde hem nu al te laten leveren en straks te verplaatsen met alle risico’s van dien.

Dus nu nog even tijd om ‘voor te bereiden en inlezen’ om in februari de belofte aan de vrouw in te lossen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom André,
Mooie set heb je besteld! Daar moet je het vrouwtje wel tevreden mee kunnen stellen. 😂
 
Welkom hier en een fijne dagen gewenst!

Lees vooral dit topic even door :)

 
Welkom bij het genootschap

Mooie overtuiging 👍🏻
 
Dank voor de tips alvast. Beginners topic zojuist doorgenomen. Staan wel wat handigheidjes in ja.

Ik ben wel van het ‘leren door ervaren’. Dus ‘gewoon doen’. Maar ik lees/kijk zo af en toe toch we wat. Want hoe zonde zou het zijn als ik straks een behoorlijk stuk vlees/vis of whatever naar zijn grootje help?

Juist, zonde van het stuk vlees


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Van harte welkom bij het Genootschap! En je weet hopelijk toch wel dat het eten van de Weber net zo lekker is als van de kamado hè? ;)
 
Van harte welkom bij het Genootschap! En je weet hopelijk toch wel dat het eten van de Weber net zo lekker is als van de kamado hè? ;)

Zeker weet ik dat vlees van de weber net zo lekker is als de Kamado . De weber gaat ook niet weg, die verhuist mee naar het nieuwe huis.
Zie het meer als een uitbreiding van mogelijkheden .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom hier en veel plezier met de voorpret! Wordt genieten als alles geleverd is!
 
Welkom bij het genootschap André.
 
Welkom André, we zien de plaatjes wel verschijnen ;)
 
Welkom André.
 
Terug
Bovenaan Onderaan