BasBQ
Beef en Steak

Brisket voor de eerste keer

Eind goed al goed, bijgerechten zien er ook lekker uit.
 
Ziet er netjes uit, 't zal gesmaakt hebben. ;)
Alvast gefeliciteerd met je koetje.
 
Feestmaal, gratz met je koetje ;)
 
lekker maaltje mooi gemaakt en gefeliciteerd met je koe :)
 
Ziet er heerlijk uit! Gefeliciteerd met je koetje!
 
Het is wat die pelletsmokers, gefeliciteerd met je koe.
 
Ziet er allemaal lekker uit
Gefeliciteerd met je koetje

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

 
Brisket is toch wel 1 van mijn favoriete stukken vlees :D jammer dat de pellet smoker je even in de steek liet maar eind goed al goed ;) jullie hebben genoten van een heerlijk stuk vlees met lekkere bijgerechten en dat is het belangrijkste. gefeliciteerd met je Koei <:p

Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~
 
Man wat een avontuur. Dat zal je voorlopig wel bijblijven. Brisket ziet er fantastisch uit. Gelukkig heb je het stuk kunnen redden.
Gefeliciteerd met je koe. Wel verdiend zou ik zeggen
 
Mooi gevecht geleverd tegen de brisket ?n de q!
En gefeliciteerd met je sticker natuurlijk :)

Jet zei:
Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~

Eet je dat dan warm of koud?
Ik heb weleens brisket ingevroren en later opgewarmd (bakken in pan, of in oven opwarmen) maar ik vond het niet geweldig. Tips zijn welkom :)
 
Jet zei:
Brisket is toch wel 1 van mijn favoriete stukken vlees :D jammer dat de pellet smoker je even in de steek liet maar eind goed al goed ;) jullie hebben genoten van een heerlijk stuk vlees met lekkere bijgerechten en dat is het belangrijkste. gefeliciteerd met je Koei <:p

Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~
Moet je ook eens een tipsy texan sandwich volgens aaron franklin proberen, goddelijk gewoon.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
dennis zei:
Jet zei:
Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~

Eet je dat dan warm of koud?
Ik heb weleens brisket ingevroren en later opgewarmd (bakken in pan, of in oven opwarmen) maar ik vond het niet geweldig. Tips zijn welkom :)

Ik eet de brisket dan warm, als wij brisket hebben gemaakt dan snijden we de overige brisket in plakken en doen we in een pannetje met rundvleesjus (jus gemaakt van maggie rundvleesjuspoeder, braadvocht van de brisket en een flinke scheut Madeira) de plakken brisket met een beetje jus in een vacuumzakje en voorzichtig sealen zodat we ze in porties kunnen invriezen. Als we weer trek in brisket hebben, portie uit de vriezer halen en au bain marie opwarmen ;) het is dan maar net hoe of waarbij we de brisket eten of we de jus gebruiken of niet maar de brisket smaakt altijd net zo fantastisch als de eerste keer :D


@Brecht, die tipsy texan sandwich zal ik eens opzoeken, een sandwich met brisket kan alleen maar lekker zijn ;)
 
Ahh, mooie tip, die ga ik zeker proberen.
Mijn wederhelft is dol op brisket, maar dat ik het niet lekker opgewarmd krijg weerhield me ervan het nog vaker te maken.
 
dennis zei:
Ahh, mooie tip, die ga ik zeker proberen.
Mijn wederhelft is dol op brisket, maar dat ik het niet lekker opgewarmd krijg weerhield me ervan het nog vaker te maken.

Gewoon weer maken voor je wederhelft, het kan niet misgaan op deze manier ;) briket met jus heerlijk bij de stamppot rauwe andijvie :D
 
Lekker bezig geweest.
Mooi Gedaan hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan