Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jet zei:Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~
Moet je ook eens een tipsy texan sandwich volgens aaron franklin proberen, goddelijk gewoon.Jet zei:Brisket is toch wel 1 van mijn favoriete stukken vlees jammer dat de pellet smoker je even in de steek liet maar eind goed al goed jullie hebben genoten van een heerlijk stuk vlees met lekkere bijgerechten en dat is het belangrijkste. gefeliciteerd met je Koei <
Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~
dennis zei:Jet zei:Nu heb ik trek in brisket, gelukkig heb ik nog wat in de vriezer liggen, over van de laatste keer, dus vanavond brisket op een stokbroodje =P~
Eet je dat dan warm of koud?
Ik heb weleens brisket ingevroren en later opgewarmd (bakken in pan, of in oven opwarmen) maar ik vond het niet geweldig. Tips zijn welkom
dennis zei:Ahh, mooie tip, die ga ik zeker proberen.
Mijn wederhelft is dol op brisket, maar dat ik het niet lekker opgewarmd krijg weerhield me ervan het nog vaker te maken.