Onlangs weer een nieuwe lading vlees besteld (deze keer van beef & steak) dus ik mag weer hobbyen. Begonnen met een burger van Iers brisket en zelf gemaakte burger buns (https://bbq-junkie.nl/bbq-recepten/burger-buns/). Ik had nog nooit zelf brood gemaakt dus zorgen dat ze op tijd klaar waren zodat ik bij nood nog even langs de Appie kon. Bleek niet nodig want ze zijn meer dan prima gelukt! Met de burgers meteen een mooie gelegenheid om mijn nieuw gietijzeren rooster in te wijden
. De Smokey’s BBQ saus die ik vorige week gemaakt heb stond nog te chillen, die ging er dus op. Verder wat mais, ui, tomaat en sla.
Conclusie: wat een heerlijke burgers! Had ook nog nooit brisket op en ondanks dat het een burger was, wat een heerlijke smaak! Volgende keer maar eens een ‘echte’ meebestellen. Broodjes waren ook echt goed gelukt, gepast zoet en absorbeerde de vetten en sauzen meer dan prima.
Helaas vergeten de grillmarks vast te leggen dus dan moet ik de Q nog maar eens opstoken
.
Verder wel een mooie gehaktmolen gevonden tussen de accessoires voor de keukenmachine dus dat biedt ook weer mogelijkheden

Conclusie: wat een heerlijke burgers! Had ook nog nooit brisket op en ondanks dat het een burger was, wat een heerlijke smaak! Volgende keer maar eens een ‘echte’ meebestellen. Broodjes waren ook echt goed gelukt, gepast zoet en absorbeerde de vetten en sauzen meer dan prima.

Helaas vergeten de grillmarks vast te leggen dus dan moet ik de Q nog maar eens opstoken

Verder wel een mooie gehaktmolen gevonden tussen de accessoires voor de keukenmachine dus dat biedt ook weer mogelijkheden

Laatst bewerkt: