Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerard777 zei:Als alternatief biedt Dammers tien kilo zakken met ronde kokos briketten... Als ik over twee weken een sample binnen heb zal ik het even naar Frits sturen
haxquiz zei:Goede test Frits! Petje af voor de research. Misschien kun je ook de terlanco cocos testen, hoor ik ook goeie verhalen over, met name over de aanschaf prijs.. die is rond de 12 euro per 10 kg.
Frits zei:haxquiz zei:Goede test Frits! Petje af voor de research. Misschien kun je ook de terlanco cocos testen, hoor ik ook goeie verhalen over, met name over de aanschaf prijs.. die is rond de 12 euro per 10 kg.
Als ik een kilo van die briketten krijg zal ik ze testen. Ze bezorgen pas bij 100 kilo en ik heb nog 90 kilo Flamy liggen
Zijn dat die ronde blokken die ze bij de action verkopen?Gerard777 zei:Gisteren werd ik benaderd door Lokii. Zij claimen een "groene" briket te hebben, die je direct kunt aansteken. Een starter en andere aanmaakmiddelen zijn niet nodig. Hoewel dat al meteen mijn haren overeind deed zetten, garandeert Lokii dat er alleen natuurlijke producten in zitten en dat ze heel heet worden. Ik wil ze best een kans geven, als het niks is kunnen we het meteen keihard afbranden (leuke woordspeling)
Frits, zal ik ze naar jou sturen als ik ze binnen heb?
Frits zei:Ik heb er een zak van thuis staan, die moet ik nog wel testen.