BasBQ
Beef en Steak

Black Friday aanbiedingen

Dat is het en zeker voor die prijs!
Heb deze ook kort naar tevredenheid gebruikt en alleen weg gedaan, omdat ik onverwacht erg gunstig een Foodsaver kon kopen.

Hier gebruiken we nu een jaartje ofzo meer dan regelmatig dat machientje van de Lidl.
Werkt (zolang je het niet dagelijks gebruikt) perfect.
 
Iemand een idee waar je KJ Big Block of andere grote bonken Amerikaans hardhout?
Black bastard hardwood blend zou ook mogen, maar dat vind ik eigenlijk al te klein.
 
Iemand een idee waar je KJ Big Block of andere grote bonken Amerikaans hardhout?
Black bastard hardwood blend zou ook mogen, maar dat vind ik eigenlijk al te klein.
Ik heb vandaag 2 zakken KJ BB met een zakje wokkels in een actie bij BBQ Experience Centre meebesteld. 55€.
 
Als je nog op zoek bent naar een set (weber 6764) aan 21 euro (normale prijs is zo een 55/60) tong/spatel/kwast 21 euro op het moment van schrijven. Helaas al voorbij (om de 1 of andere reden lukte het verwijderen niet)


Ik heb de tongs alleen, en deze zijn zeker niet slecht, maar ik verkies die van Oxo boven die van weber. Vind die van oxo net iets beter in de hand liggen, ik gebruik die van weber alleen om het vlees op een plank te leggen. Die van oxo voor het echte werk. Maar aan deze prijs ga je die denk ik nooit meer vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag 2 zakken KJ BB met een zakje wokkels in een actie bij BBQ Experience Centre meebesteld. 55€.
Das wel leuk, maar een zak BB is sowieso al 25 euro. Niet echt een BF aanbieding dus.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 
Bij Bol.com een "aanbieding" ..,....
Het IKEA ribrack van 6,99 voor 24,25
a053851fc668a431a5b1b8bba6138217.jpg


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Voor de pizza liefhebbers heeft stovrr.nl goede aanbiedingen voor de Ooni’s.

250 voor de koda12, 399 voor de koda 16. Zelf geen ervaring met de site.

Stovrr heeft volgens mij ook gewoon een fysieke winkel.
Ik ben met de Stovrr aanbieding bij Hornbach binnen gelopen. Die hebben een laagste prijs garantie.
Ik kreeg mn ooni dus mee voor de Stovrr prijs met daar bovenop nog eens 10% korting
 
Stovrr heeft volgens mij ook gewoon een fysieke winkel.
Ik ben met de Stovrr aanbieding bij Hornbach binnen gelopen. Die hebben een laagste prijs garantie.
Ik kreeg mn ooni dus mee voor de Stovrr prijs met daar bovenop nog eens 10% korting
Stovrr heeft geen fysieke winkel (staat in faq) Maar je kan wel afhalen wanneer je een afspraak maakt.
 
Bij Bol.com een "aanbieding" ..,....
Het IKEA ribrack van 6,99 voor 24,25
a053851fc668a431a5b1b8bba6138217.jpg


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Deze circuleert hier al een tijdje. Vraag me af of iemand daar wel in trapt. Maar moest er niemand in trappen, dan zou het er ook niet zo lang te koop staan, zou ik zo denken.
 
Ik heb bij lejean.nl wat leuke vleesjes gevonden.
Hert en zwijn was 1+1, de hertenbiefstuk heb ik wel eens eerder bij hen gehaald en die zijn prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan