BasBQ
Beef en Steak

Black friday 2021

 

Robkrekel

Stoker
Berichten
470
Ik heb geen idee of er al een topic bestaat, en of deze dan goed staat, maar Burnhard, hier op het forum vaak genoemd met de draaimandjes, geeft 20% korting deze week. https://www.burnhard.com/nl/

2021-11-19 06_49_17-Barbecues en grill-accessoires van barbecue-fanaten voor barbecue-fanaten ...jpg
 
BBQ Shop Limburg

bbqshop.JPG
 
Als iemand op zoek is naar een BGE: 15% korting op het totale assortiment vanwege Black Friday.

 
Als iemand op zoek is naar een BGE: 15% korting op het totale assortiment vanwege Black Friday.


Misschien moet je dat even in het grizzly topic plaatsen……😉



Nee, das niet netjes van me. 😂😂
 
Tuincentrum Osdorp heeft ook mooie kortingen. Ik heb zelf vandaag mijn Letzq spit ontvangen. Gisteren besteld
 
Vuur en Rook heeft flinke kortingen op de black bastard en kamado Joe.
Ja! Gezien.. oa de Bastard large voor 1099e. Heb toch wel een sterke twijfel om deze aan te schaffen ter vervanging van een WMT en WMS. Maar.. ik las hier op het forum verschillende berichten veel slechte berichten over de Bastard? Ik kon het topic zo snel niet meer terugvinden. Hoe actueel zijn de problemen daar?
 
@Thmsgulden mijn problemen waren best recent. Inmiddels is alles wel opgelost en ben er erg blij mee. Maar dat heeft wel de nodige hobbels gehad.
 
Ja! Gezien.. oa de Bastard large voor 1099e. Heb toch wel een sterke twijfel om deze aan te schaffen ter vervanging van een WMT en WMS. Maar.. ik las hier op het forum verschillende berichten veel slechte berichten over de Bastard? Ik kon het topic zo snel niet meer terugvinden. Hoe actueel zijn de problemen daar?
My 2 cents.

Een erg mooie en de problemen vallen reuze mee. Topvent was lang een probleem maar heb een RVS alternatief gekregen. Toen de nieuwe gietijzeren topvent, die wel goed aansluit, ontvangen. Garantie is dan wel geen levenslang maar 20 jaar is echt prima! Het is dan ook BGE of KJ die levenslang bieden op het keramiek. Verder hier geen enkel probleem gehad. Kwalitatief goed merk en persoonlijk vind ik dat mat zwart met die houten tafels echt wat chiques uitstralen. De Basterd wordt tevens met een deflector plate (2 halve plates, top!) en kolenbasket compleet geleverd.

Zou ik de Basterd opnieuw kopen als ik opnieuw de keuze moest maken?

Als mijn budget rond de 1000 euro is, jazeker!!!
Is geen geld geen issue zou ik toch voor de KJ of BGE gaan.
 
Hé Bramster en Rogier.. Thanks voor het delen van jullie ervaring en mening. KJ en BGE zijn de betere van de 2 maar, vergeleken met deze prijs kosten ze ook het dubbele. Het is ook een luxe doordat ik 2 goedwerkende en zeer fijne barbecues heb staan. Geld is niet het issue maar het dubbele is wel.... het dubbele(!). Een moeilijke en redelijk subjectieve vraag maar is het dat verschil nou echt waard? Moeilijk.
Levenslange garantie is fijn maar 20 jaar, man. Wie dan leeft, wie dan zorgt hoor. Dat zien we tzt.
Daarnaast.. vind ik de Bastard, zoals je schetst @Bramster, ook wel echt een bloedmooie barbecue.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk :).
 
Ik heb een Bastard Urban Large Compleet van 2020. Heb nog geen seconde spijt van de aanschaf. Werkt goed en is de mooiste om naar te kijken en het is best een groot opject in je tuin. Twee keer contact gehad met de klantenservice maar elke keer prima geholpen.
 
@Thmsgulden en de nieuwe Bastard heeft ook een KJ vilt variant dus ook nice.
Mijn reden voor de Bastard is dat ik wilde zien of ik bbqen echt heel leuk vond (ja dus 😝). En vind het dubbele voor een kJ of bge ook wel erg veel. Dus als je al 2 bbq hebt en je wilt een kamado erbij, is de Bastard een geweldige keuze!!
 
Een weber kamado is ook nog een goede optie in die prijs categorie. Maar we gaan nu wel redelijk off-topic 😉
 
Een weber kamado is ook nog een goede optie in die prijs categorie. Maar we gaan nu wel redelijk off-topic 😉
Klopt! Een goede vriend heeft deze barbecue en de discussie hebben we vrij vaak. Groter kookoppervlakte, universele accessoires en vrijwel dezelfde eigenschappen als keramiek maar dan zonder de nadelen. En Weber.... Rationeel is dat misschien wel de betere koop maar, hij lijkt ook gevoelsmatig veel op de Webers die ik al heb. Ik vraag mij af of het mijn wens naar 'keramisch'/eens iets anders, echt gaat vervullen ondanks dat het gewoon een machtig apparaat is natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan