Ik heb geen idee of er al een topic bestaat, en of deze dan goed staat, maar Burnhard, hier op het forum vaak genoemd met de draaimandjes, geeft 20% korting deze week. https://www.burnhard.com/nl/
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand op zoek is naar een BGE: 15% korting op het totale assortiment vanwege Black Friday.
Black Friday - Green Egg Totaal
Green Egg Totaal biedt tijdens de Black Friday periode korting op alle Big Green Eggs, buitenkeukens, accessoires en nog veel meer. De acties gelden zowel online als in de winkel. De acties lopen van vrijdag 5 november t/m. maandag 29 november. De kortingen lopen op tot wel 20%!www.greeneggtotaal.nl
Dat is niet lief inderdaadMisschien moet je dat even in het grizzly topic plaatsen……
Nee, das niet netjes van me.![]()
Ja! Gezien.. oa de Bastard large voor 1099e. Heb toch wel een sterke twijfel om deze aan te schaffen ter vervanging van een WMT en WMS. Maar.. ik las hier op het forum verschillende berichten veel slechte berichten over de Bastard? Ik kon het topic zo snel niet meer terugvinden. Hoe actueel zijn de problemen daar?Vuur en Rook heeft flinke kortingen op de black bastard en kamado Joe.
My 2 cents.Ja! Gezien.. oa de Bastard large voor 1099e. Heb toch wel een sterke twijfel om deze aan te schaffen ter vervanging van een WMT en WMS. Maar.. ik las hier op het forum verschillende berichten veel slechte berichten over de Bastard? Ik kon het topic zo snel niet meer terugvinden. Hoe actueel zijn de problemen daar?
Klopt! Een goede vriend heeft deze barbecue en de discussie hebben we vrij vaak. Groter kookoppervlakte, universele accessoires en vrijwel dezelfde eigenschappen als keramiek maar dan zonder de nadelen. En Weber.... Rationeel is dat misschien wel de betere koop maar, hij lijkt ook gevoelsmatig veel op de Webers die ik al heb. Ik vraag mij af of het mijn wens naar 'keramisch'/eens iets anders, echt gaat vervullen ondanks dat het gewoon een machtig apparaat is natuurlijk.Een weber kamado is ook nog een goede optie in die prijs categorie. Maar we gaan nu wel redelijk off-topic![]()
Vuur en Rook heeft flinke kortingen op de black bastard en kamado Joe.