BasBQ
Beef en Steak

Bistecca Panzanese van Dario Cecchini ⭐️

Maar goed dat de lieftallige dame achter de kassa de paniek in je ogen zag en je een goeie vervanger kon aanbieden
Is zekers een mooi stuk vlees en mooi bereid

hopelijk komt het ook nog een keer op je kolen Q

Ja, de schat was vast niet de eerste met zo een uitdrukking na dat nieuws

Dat komt het zeker!!
 
Gisteren gelijk de docu gekeken.
Wat een liefde voor het vak die man.
Zeker de moeite waard.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Prachtig he?! Hij was er zelf helaas niet, had vakantie

Mooi dat je hem direct gekeken hebt
 
Leuk om te lezen dat er mensen zijn die oog hebben voor het mooie van de omgeving, geïnteresseerd zijn in de lokale geschiedenis en de gerechten/vlees bereiden volgens traditie. Neem overigens wel aan dat er ook een mooie fles wijn bij werd gedronken?
Veel plezier,

Ah, een mede Bourgondiër Jazeker!

985f4561630399a2118a5c5350f623fb.jpg


Deze Chianti Classico! Gemaakt op een steenworp afstand van de camping, letterlijk en figuurlijk

Zelf adviseerden ze van de camping een Chianti Reserva (de duurdere variant), maar vond deze lekkerder én er beter bij passen. Ben alles behalve een wijnkenner, maar weet wel wat ik lekker vind

Hier ook een doosje van mee naar huis genomen. Gaat makkelijker dan vlees
 
Zelf adviseerden ze van de camping een Chianti Reserva (de duurdere variant), maar vond deze lekkerder én er beter bij passen. Ben alles behalve een wijnkenner, maar weet wel wat ik lekker vind

Hier ook een doosje van mee naar huis genomen. Gaat makkelijker dan vlees
Uiteraard heeft ieder zijn voorkeur, ook qua wijn. Geen wijnkenner hier, al heb ik er inmiddels aardig wat geproefd. Mijn vrouwelijke wederhelft zou ook eerder voor de Chianti Classico gaan, ikzelf voor de reserva. Beide goed te versmaden 👌🏻
 
Uiteraard heeft ieder zijn voorkeur, ook qua wijn. Geen wijnkenner hier, al heb ik er inmiddels aardig wat geproefd. Mijn vrouwelijke wederhelft zou ook eerder voor de Chianti Classico gaan, ikzelf voor de reserva. Beide goed te versmaden

Proeven doe ik ook graag

Zit ook weer verschil in wijnhuizen. De wijngaard naast bovengenoemde had de reserva weer als favo voor ons Ach ja, wijn, heurlijk
 
Machtig mooi om dit zo te lezen. Je weet het mooi te brengen🙏🏻👌🏻
 
Mooie stukje Italië, mooi verhaal, mooi stuk vlees een perfecte ambiance voor bbq. Ziet er gruwelijk lekker uit. Il dolce vita!
 
Terug
Bovenaan Onderaan