Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bier in het blik gaat niet stomen, meet of weeg de hoeveelheid vocht in je blikje voor en na de bereiding en je zal zien dat er nauwelijks verschil in zit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Bier wat bloot gestaan heeft aan dergelijke temperaturen en open is ga ik niet meer proeven.Maar, hoe smaakt het bier na een uurtje in de kip op de bbq?
Tja en vind dan maar eens een kip die op dat blik past.
Auw Rick, moest dat nou echt?en dan, beste forumleden, als het verdampen van het bier eenmaal schetenwappelijk onderbouwd is, dient men ook nog rekening te houden met het vlies, wat zich aan de binnenkant van de kip, tegen borstbeen/ribben bevind. Dit is niet het meest vocht-doorlatende vlies lijkt me.
Hahaaha alles voor de badge xD
Dat is toch sowieso de bedoeling?De nieuwe versie van het recept: Drink het bier op, doe water in het blikje (niemand die het ziet op de foto)
Ik ga er ook maar aan geloven. Alles voor de badge
En dan heb je zo'n struisvogel gescoord, is de Q weer te klein...Tja en vind dan maar eens een kip die op dat blik past.
Ik naai hem altijd dicht bovenin, ik heb het idee dat de kip daardoor sappiger blijft. Nu moet ik wel zeggen dat ik het nog nooit open heb gelaten volgens mij dus eigenlijk kan ik er niets over zeggen hahaMaar misschien moeten we ook nog een ander fenomeen bekijken op wetenschappelijk vlak
Ik zie dat de meesten de opening boven open laten. Dan kan de stoom lekker weg. Ik had daar bij mij het afgesneden kopje van de citroen ni gestoken. Waarom? Omdat het gevonden recept dat zo dood
Maar zou dat nut hebben?