BasBQ
Beef en Steak

Beef short ribs, Belterman Tomaten en gepofte aardappel

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.071
Wat is dit nog steeds een fantastische combinatie. Beef short ribs en gegratineerde tomaten van Hans Belterman.


Gepofte aardappel erbij en je hebt een koningsmaal. De shorribs na bereiden even laten zwemmen in een jus.

20210404_155428.jpg
20210404_203431.jpg
20210404_210024.jpg
20210404_210419.jpg
20210404_210427.jpg
 
Ziet er een heerlijk gerecht uit
 
Dat zal vast en zeker gesmaakt hebben
 
Dit ziet er heel smakelijk uit! Even kijken naar de bereiding van de sidedish, mmmm smullen hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Mooi gedaan, Ewald! Vraagje, wat zit er op de aardappelen?
 
Mooi gedaan, Ewald! Vraagje, wat zit er op de aardappelen?
Deze keer hadden wij pofaardappelen van Celevita, je kent ze misschien wel die rauwe aardappellen per 2 verpakt in speciale verpakking voor in de m*gnetr*n
daar zitten altijd 2 zakjes knoflooksaus bij en die smaakt niet verkeerd.
Aangezien alleen de groenteman grote aardappelen los verkoopt en wij daar niet dagelijks in de buurt zijn kopen wij deze van Celevita in de supermarkt, verpakking eraf, dun inwrijven/smeren met arachideolie of een andere plantaardige olie en dan zo'n 60 - 75 min. op de BBQ bij 180-200 graden indirect, even prikken met een cocktailprikker voor de gaarheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Dit lust ik ook wel
Man man man, dit lijkt me erg lekker.
Dank voor het delen Ewald.
Weer lekker bezig geweest
 
Dat ziet er heerlijk en super mals uit!
 
Dat ziet er prima uit


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Lekker hoor. Dit zijn de fijne gerechten idd!
 
Dat ziet er goed uit zeg, water loopt me in de mond. Die tomaten ga ik zeker maken. Onze jongste dochter is helemaal verzot op alles wat tomaat bevat. Dus die zullen we eens gelukkig gaan maken met dit recept. TNX voor de inspiratie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan