Hallo allemaal, terwijl een aantal van ons zich lekker bezig heeft gehouden in het Haarlemse bos gooi ik mijn BCC op het forum.
Mag ik u voorstellen, de deelnemers van deze sessie:
Mijn bier, de kippen (voorzien van Hertog Jan in de kont) en aardappelen conform Hasselback recept (Met eigen twist).
Halverwege de bereiding nog ff een snapshot gemaakt
De kippen aan het einde!
Gelukkig net op tijd nog een kleine groepsfoto kunnen maken
Kip was super, aardappelen ook, lekker met champi's, ui en paprika. Nog ff mijn bier/buurmannen van wat kip kunnen voorzien. De familie vond het lekker, ik had een klein rookhoutje toegevoegd maar dat beviel niet zo goed.
Wel supermalse kip, sappig gemaakt door HJ
Tot zover, de herhaling gaat nog komen, kleine verbeterpuntjes hou je altijd. Ik vond het opmerkelijk dat toen ik me kip op de Q plaatste de temp bijna niet boven de 120 wou komen. Pas toen ik er extra briketten bijgooide ging het weer naar de 170-180.
Gr. Mike
Mag ik u voorstellen, de deelnemers van deze sessie:

Mijn bier, de kippen (voorzien van Hertog Jan in de kont) en aardappelen conform Hasselback recept (Met eigen twist).

Halverwege de bereiding nog ff een snapshot gemaakt

De kippen aan het einde!

Gelukkig net op tijd nog een kleine groepsfoto kunnen maken

Kip was super, aardappelen ook, lekker met champi's, ui en paprika. Nog ff mijn bier/buurmannen van wat kip kunnen voorzien. De familie vond het lekker, ik had een klein rookhoutje toegevoegd maar dat beviel niet zo goed.
Wel supermalse kip, sappig gemaakt door HJ

Tot zover, de herhaling gaat nog komen, kleine verbeterpuntjes hou je altijd. Ik vond het opmerkelijk dat toen ik me kip op de Q plaatste de temp bijna niet boven de 120 wou komen. Pas toen ik er extra briketten bijgooide ging het weer naar de 170-180.
Gr. Mike