BasBQ
Beef en Steak

BBQ voor 80 man

Schitterend hoor, knap gedaan petje af
 
Super goed gedaan hoor echt vakwerk.

2 vraagjes:
1 waar haal je die opklapbare tafel weg?
2 waar heb je de snijtechnieken geleerd want ik zie zoiets alleen in de aziatische keuken?
 
Mooie fotoreportage! En wat hebben jullie uitgepakt! Echt tof.
 
Op verzoek het recept voor de trifle.

Voor de trifle heb ik niet echt een recept: het is gemaakt uit de vrije hand, een laag net cake besprenkeld met grand manier, dan een laag met aardbeien jam, dan een laag koekjes, dan een laag met mascarpone en slagroom verhouding 3 op 1 , dan een laag aarbeien. Dit doe je drie keer. Bovenop hadden we een laag zomerfruit met poedersuiker.

Het snijden van het fruit is makkelijk te leren via you tube. Lijkt moeilijker dan het is.gewoon wegsnijden wat je niet nodig hebt en de rest laten zitten.

De klaptafel is niet van mij, geen idee waar die vandaan komt.

Bedankt voor alle reacties.
 
koef zei:
Het snijden van het fruit is makkelijk te leren via you tube. Lijkt moeilijker dan het is.gewoon wegsnijden wat je niet nodig hebt en de rest laten zitten.

Haha, zo ken ik er nog wel een paar... gewoon wegsnijden wat je niet nodig hebt en de rest laten zitten... grappenmaker!

Hulde voor deze schitterende kunstwerkjes!
 
In ??n woord: top!
In nog ??n woord: Chapeau!
Daarbij nog een Petje af!
En een Sjeumig!
Lekker geklust zeg. Ziet er pico uit allemaal. Presentatie ook erg mooi op orde met dat gesneden fruit.
 
Prachtig, en de mooie bijgerechten, grote klasse!
 
Sander72 zei:
koef zei:
Het snijden van het fruit is makkelijk te leren via you tube. Lijkt moeilijker dan het is.gewoon wegsnijden wat je niet nodig hebt en de rest laten zitten.

Haha, zo ken ik er nog wel een paar... gewoon wegsnijden wat je niet nodig hebt en de rest laten zitten... grappenmaker!

Hulde voor deze schitterende kunstwerkjes!
Met mijn motoriek kan ik idd alleen maar dobbelstenen snijden. ;)
 
Ziet er super uit. De gasten op het feest hadden echt geluk
 
Ziet er geweldig uit allemaal, mooie prestatie. Al vind ik dit fruitstuk toch een bepaalde associatie oproepen bij mij hahaha  (de middelste)

IMG-20150425-WA0029_zpsgevklpgs.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan