Beef en Steak

BBQ voor 8 personen

Nitro

Vuurmaker
Hallo Mede BBQ Genoten,

Hopelijk hebben jullie voor mij tips voor een recept.
Binnenkort ga ik voor 8 personen BBQ'en en lijkt het mij lekker om pulled pork te maken, dan meer als een snack dan een volwaardige maaltijd.
De personen die komen zijn niet zo van de bijgerechten en dergelijke en willen graag liever vlees en/of vis.

Nu is mijn vraag, als ik een pulled pork ga maken, wat kan er dan nog meer op de kamado erbij?

Of is het verstandig op het moment als de pulled pork aan het rusten is om de andere gerechten te maken?

Ik hoor het graag.

Zou de pulledpork van tevoren (dag) maken . Is makkelijk weer op te warmen.
zo dat je de q vrij hebt voor wat snellere grill werk.
Zoals zalm op plank ,kip vleugels of spiesen
Rookworst ingesneden en bestrooid met rub en afgelakt met bbq saus . En op het eind
een stuk (1kg) rosbief met grof zeezout bestrooien en keihard of grillen tot mooie bark en dan er af , dan een plak er afsnijden die weer bestrooien met zout en peper en hard afgrillen, in reepjes snijden en met het plankje rond dan de volgende plak . Zo gaat hij nog met gemak op bij de borrel😄.

Zoals @Rdj zegt.
PP lekker een dag van te voren maken.
Pas nog voor een groep van ca 20 man bavette gemaakt.
Is prima te doen als je het op een soort van shared dining manier doet.
Ons erg goed bevallen en je staat dan ook niet continue te grillen maar kan zelf ook even aanschuiven, bij praten etc.
Maar dat geldt ook voor de zalm etc.
Zou wel iets doen waar mee je je vertrouwd voelt.

Is je vraag hiermee beantwoord?

• Leuk
Waarderingen: Noah
Ja hier kan ik wel wat mee, kan natuurlijk op de dag zelf ook kleinere hapjes maken idd, Moink balls, gunshot shells, etc. en dan pulled pork erbij en iets van een kippetje idd.

Hoe kun je het beste de pulled pork weer opwarmen?

Ik vacumeer en dan au bain marie. Kan ook in een stevige zip lock oid.
Als je het toch maakt is het best handig om wat meer te maken en evt in te vriezen.

Hoe kun je het beste de pulled pork weer opwarmen?
Kan ook gemakkelijk in een grote skillet op de bbq met wat extra vocht (appelsap, cola,bier,) wat je lekker vind .

Terug
Bovenaan Onderaan