BasBQ
Beef en Steak

Bbq-hok Weber Summit Kamado

EvelienMP

Vuurmaker
Berichten
71
Omdat we geen super grote tuin hebben waar we een mega afdak kunnen plaatsen wordt de droge plek voor de bbq een hokje. Omgedoopt tot ‘Project BBQ Hok.’

Mijn vader vond het leuk om hier mee aan de slag te gaan, dus begin februari zijn we begonnen met onze wensen, plannen, meten en schetsen. 100x van plaats in de tuin verwisseld, maar uiteindelijk komt die in een hoek waar we nu toch niks hebben.
Zelfs serieus online meetings waarin mijn vader PowerPoints maakte met plaatjes.
Uiteraard kan je het zo groot en duur maken als je zelf wilt. Wij zijn zelf niet erg van het super strakke en vinden het leuk om producten van Marktplaats een tweede kans te geven.

Zo gezegd, zo gedaan. Op zoek gegaan op Marktplaats. Een oud dressoir gratis opgehaald voor de kastjes met laatjes en een oude tafel voor €15 euro voor het blad. Het dressoir is inmiddels vakkundig door midden gezaagd bij mijn ouders thuis. De zijkanten wordt een schutting die doormidden is gezaagd. Al het hout gaan we schuren en beitsen, zodat alles qua kleur wel gelijk wordt.
Singeltjes op het dak, gekregen van schoonvader die ze over had. Aan de achterkant een ruimte om rook weg te laten gaan. Al


Dit weekend gaat het geheel gebouwd worden. Wordt vervolgd.......

1229113A-D18F-40F0-82FB-9FFF2E77FD34.jpeg

B707A9B2-D03D-40B6-B40B-71A893C516D4.jpeg


FB5B51CF-4A03-43CD-80BB-0A5886AC7552.jpeg


E5412741-6FFE-4D5B-AB30-AC368D1F85BE.jpeg


F8461FAC-97FD-4951-A146-F73024EFB8E9.jpeg

10AD3E5E-7557-420A-A591-39803E8C5487.jpeg
 
Een serieuze klus compleet met presentaties 👍🏻
 
Leuk project en heel veel succes en plezier !

Deze ga ik zeker volgen om wat inspiratie op te doen als ik de knoop heb kunnen doorhakken of het de Summit wordt of niet.
 
Leuk idee hoor, ben benieuwd en ga het volgen! (y) 🔥
 
Daar word serieus goed over na gedacht. Ben benieuwd naar het resultaat
 
Geinig om te zien hoe het vordert!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Ik herken hier een duidelijke, zeer projectmatige, aaanpak. 👍
Mooie werkruimte geworden.
 
Dat gaat gaaf worden, zelf ook niet hele grote bbq overkapping maar elke keer als het regent en je staat droog is dat toch wel erg fijn...
 
Dit is een mooie ruimte geworden. Q staat lekker te genieten van de avondzon.
Veel succesermee.
 
Mooi geworden!
Ik zeg actiefoto's

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Super mooi benut die ruimte! Pracht plek geworden! 👌
 
Oh, dat is een leuk plekje geworden zeg (y) 💪
 
Dank voor de leuke reacties!
Weer een kleine update. Het hok is inmiddels voorzien van beits. Wordt het toch weer een heel ander hok van. Vrijdag nog de elektra en wat versiering en hij is klaar.

BC2E30A9-0583-40D1-B444-D8389CF4BE0A.jpeg
 
"Wordt het toch weer een ander hok van" 😂 Zo droogjes.

Leuk om te zien en tof om tweedehands materialen te gebruiken (y)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan