BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Winter Meating 2016

 
 
 
 

El Fumarole

Gerijpt
Berichten
3.129
De winter staat alweer voor de deur, dus hoog tijd om jullie op de hoogte te brengen van wederom een op handen zijnde winter meating!
Deze zal plaatsvinden op zondag 31 januari.
De details worden nog uitgewerkt, maar zoals het er nu naar uitziet, kunnen we tussen 10 en 16 uur gebruik maken van het scoutingterrein in Zeewolde: http://www.janwandelaar.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=43
(Dasselaarweg 49, Zeewolde)

Er is geen specifiek thema, dus iedereen mag meenemen wat hij zelf leuk vindt; het liefst natuurlijk ter plekke bereid op een bbq of in de Duch Oven.
Vuurwerk is niet toegestaan!

De toegang is geheel gratis, wederom dankzij onze sponsoren ProBBQShop en VuurenRook.
Voor het eten en drinken moeten we zelf zorgen. Voor koffie (en wat erbij) zal gezorgd worden door de organisatie.
Er is voldoende parkeerruimte, en een overdekte ruimte, mocht het druppelen.

Voor eventuele vragen en opmerkingen kun je terecht in dit draadje of stuur mij (Jeroen, a.k.a. El Fumarole) even een PB.

Laat in dit draadje even weten of je komt en met hoeveel, zodat we een inschatting kunnen maken van de opkomst.

Let's meat people!
 
Awesome! Ik hoop op sneeuw! Wij komen weer met z'n viertjes!  :D
 
Super gezellig, nu al zin in.

Goed bezig Jeroen en Bert!!!
 
Ik hoop er bij te zijn..
 
Ik ben de dag ervoor jarig, zal eens zien of het gaat lukken om te komen.
In ieder geval weer top dat het geregeld is!
Na de worst workshop heb ik wel zin in nog meer gezelligheid. En als Sander dan ook nog brownies meeneemt.. Hint hint  :D
 
Ik ga ook proberen erbij te zijn! Lijkt me ontzettend gezellig,  maar had voorgaande jaren altijd wat anders!! Dus dit jaar hoop ik erbij te zijn!
 
Ik ga proberen om het door de 'agenda' goedgekeurd te krijgen :)
Vorige keer was het in ieder geval heel gezellig!
 
Ren? zei:
Ik ga proberen om het door de 'agenda' goedgekeurd te krijgen :)
Vorige keer was het in ieder gevel heel gezellig!

en had je hele lekkere hapjes  :)
 
neeeeeeeeeee niet weer  :-S :-S :-S zit dan in Las Vegas, ook niet verkeerd maar de meeting was leuker geweest.

:( :( :(
 
Ik zit dan helaas....(ehhhh...nou ja  :p)..ergens in Nieuw Zeeland.
Zal proberen die dag ergens fikkie te steken  :)
 
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
 
Als ik vervoer  :p :p heb gaat het wel lukken.
 
Tom Hendriks zei:
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
Jammer Tom!
 
Zal eens kijken in de agenda van Leo of ik mee kan.

en anders het bij het meisje in de agenda zetten dat ik de auto claim.
 
Terug
Bovenaan Onderaan