BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Winter Meating 2016

Tom Hendriks zei:
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
Slecht excuus Tom... Ik heb vandaag iemand uit Mierlo-Hout de 31e zien noteren in zijn agenda. Misschien is er wat te organiseren?  ;)
 
BertM zei:
Hij staat als een rood kruis in mjn agenda, jeroen!
Gezellig! Nu nog iets bedenken om te maken...

Wellicht samen rijden..... misschien de uds mee  ;)
 
Ceriel zei:
Tom Hendriks zei:
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
Slecht excuus Tom... Ik heb vandaag iemand uit Mierlo-Hout de 31e zien noteren in zijn agenda. Misschien is er wat te organiseren?  ;)

Ohh Ceriel, wie is dat dan uit Mierlo-Hout? Dat is echt om de hoek, ikzelf kom uit Mierlo... Dat is paar minuten rijden.. :D
 
Tom Hendriks zei:
Ohh Ceriel, wie is dat dan uit Mierlo-Hout? Dat is echt om de hoek, ikzelf kom uit Mierlo... Dat is paar minuten rijden.. :D
fietsen dus, want je hebt geen auto... :D

Camiel woont dus bij jou om de hoek  ;)
 
Ceriel zei:
Tom Hendriks zei:
Ohh Ceriel, wie is dat dan uit Mierlo-Hout? Dat is echt om de hoek, ikzelf kom uit Mierlo... Dat is paar minuten rijden.. :D
fietsen dus, want je hebt geen auto... :D

Camiel woont dus bij jou om de hoek  ;)

Idd, fietsen ipv auto...  :D

Wel leuk om te weten dat er meer mensen uit Brabant komen, laat staan om de hoek..
Ik zal eens kijken voor de 31ste, heb nl ook nog 2 kids van 5 & 7 die of mee moeten gaan of waar ik oppas voor moet regelen.. Is daar ook iets te doen voor kids ?
Ik ben er nog nooit bij geweest..
 
Tom Hendriks zei:
Ceriel zei:
Tom Hendriks zei:
Ohh Ceriel, wie is dat dan uit Mierlo-Hout? Dat is echt om de hoek, ikzelf kom uit Mierlo... Dat is paar minuten rijden.. :D
fietsen dus, want je hebt geen auto... :D

Camiel woont dus bij jou om de hoek  ;)

Idd, fietsen ipv auto...  :D

Wel leuk om te weten dat er meer mensen uit Brabant komen, laat staan om de hoek..
Ik zal eens kijken voor de 31ste, heb nl ook nog 2 kids van 5 & 7 die of mee moeten gaan of waar ik oppas voor moet regelen.. Is daar ook iets te doen voor kids ?
Ik ben er nog nooit bij geweest..
Hoi Tom, er wordt nooit echt iets specifiek voor de kinderen georganiseerd, maar er is overal vuur en meestal vermaken ze zich wel.
Ik denk dat ik mijn kleine bink ook meeneem  (7).
En Sander is er ook. Die is ook heel goed met kinderen :)
 
altijd leuk voor de kids, er zijn meer kinderen, Sander neemt ze ook mee
 
OK, ik zal kijken wat ik kan regelen... Lijkt me wel leuk om bij te zijn..

 
Ceriel zei:
Tom Hendriks zei:
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
Slecht excuus Tom... Ik heb vandaag iemand uit Mierlo-Hout de 31e zien noteren in zijn agenda. Misschien is er wat te organiseren?  ;)
Nee, die staat zich altijd te pletter te werken omdat dat moet van zijn vader :D
 
richard0501 zei:
We zullen eens in de agenda kijken, maar Zeewolde is wel een eindje weg...

Nou dat zie ik toch echt anders Richard :D
 
Bert zei:
Als ik vervoer  :p :p heb gaat het wel lukken.

Moet ik de achterband van mijn fiets maar weer eens oppompen Bert?
=))
 
Mijn vriendin krijgt per Januari een nieuw rooster en waarschijnlijk hoeft ze dan geen Zondagen meer te werken. Zij krijgt een dezer dagen het rooster en dan weet ik of ik wel een auto ter beschikking heb.
Ik zal Camiel ook een PB sturen. Zodra ik meer weet laat ik het weten.. :D
 
ReneR zei:
richard0501 zei:
We zullen eens in de agenda kijken, maar Zeewolde is wel een eindje weg...

Nou dat zie ik toch echt anders Richard :D

OMG kom jij ook rene? :-O

Beeeert ben toch druk die dag
 
Ceriel zei:
Tom Hendriks zei:
Lijkt me erg gezellig... Heb even in onze agenda gekeken en mijn vriendin moet dan werken en naar Zeewolde fietsen vanuit Brabant schiet niet echt op... :-O
Slecht excuus Tom... Ik heb vandaag iemand uit Mierlo-Hout de 31e zien noteren in zijn agenda. Misschien is er wat te organiseren?  ;)

hahaha Ceriel heeft inside info ;)
 
Tom Hendriks zei:
Mijn vriendin krijgt per Januari een nieuw rooster en waarschijnlijk hoeft ze dan geen Zondagen meer te werken. Zij krijgt een dezer dagen het rooster en dan weet ik of ik wel een auto ter beschikking heb.
Ik zal Camiel ook een PB sturen. Zodra ik meer weet laat ik het weten.. :D

komt goed, aan het vervoer zal het niet liggen :D
 
Camiel zei:
Tom Hendriks zei:
Mijn vriendin krijgt per Januari een nieuw rooster en waarschijnlijk hoeft ze dan geen Zondagen meer te werken. Zij krijgt een dezer dagen het rooster en dan weet ik of ik wel een auto ter beschikking heb.
Ik zal Camiel ook een PB sturen. Zodra ik meer weet laat ik het weten.. :D

komt goed, aan het vervoer zal het niet liggen :D

Paddy!!! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan