BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Winter Meating 2016

wtavaneijsden zei:
voor ons een kleine 100km. maar ach nederland is een klein kippe landje. wat is afstand he

Jullie hebben volgens mij ook een wagen met aardig wat paardenkrachten........kan handig zijn........
c597554ec9e4a86bb8dc2281eeb2d80a.jpg
 
H?, dat was mijn auto. Die had ik wel professioneel goed de blubber ingeparkeerd ja ;)
 
Eh ja die trekken we er wel uit hoor. zal voorzichtig doen  :D :D :p
Lowietje72 zei:
wtavaneijsden zei:

voor ons een kleine 100km. maar ach nederland is een klein kippe landje. wat is afstand he


Jullie hebben volgens mij ook een wagen met aardig wat paardenkrachten........kan handig zijn........
c597554ec9e4a86bb8dc2281eeb2d80a.jpg

 
Lowietje72 zei:
wtavaneijsden zei:
voor ons een kleine 100km. maar ach nederland is een klein kippe landje. wat is afstand he

Jullie hebben volgens mij ook een wagen met aardig wat paardenkrachten........kan handig zijn........
c597554ec9e4a86bb8dc2281eeb2d80a.jpg

Je was niet de enige, Camiel stond naast je, die mochten we daarna uit de blubber duwen, wel gelachen, dat dan weer wel
 
De zondag is vrij gekomen in de agenda. Ik zou er graag bij zijn, familie vond het te koud dus kom alleen. Eerste meating, weet niet helemaal wat ik kan verwachten maar sommige van jullie ken ik al dus dat moet wel gezellig worden...

Ik weet niet of er een stroomvoorziening is die we kunnen gebruiken? Dan kan ik het spit meenemen en daarop mijn laatste creatie maken http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=12939.msg217620#msg217620 anders kan ik ook altijd Zalm a la Bobby flay maken.

Heb er sowieso ontzettend veel zin in, een hele dag ervaringen delen met mensen die passie voor BBQ hebben, moet wel een hele goede dag zijn :)!

Tot volgende week.

Oh en PS is buiten BBQ brandstof (voor zowel bbq als aanwezigen) verder nog iets nodig om mee te nemen (stoel/tafel)?
 
Richard Soeteman zei:
De zondag is vrij gekomen in de agenda. Ik zou er graag bij zijn, familie vond het te koud dus kom alleen. Eerste meating, weet niet helemaal wat ik kan verwachten maar sommige van jullie ken ik al dus dat moet wel gezellig worden...

Ik weet niet of er een stroomvoorziening is die we kunnen gebruiken? Dan kan ik het spit meenemen en daarop mijn laatste creatie maken http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=12939.msg217620#msg217620 anders kan ik ook altijd Zalm a la Bobby flay maken.

Heb er sowieso ontzettend veel zin in, een hele dag ervaringen delen met mensen die passie voor BBQ hebben, moet wel een hele goede dag zijn :)!

Tot volgende week.

Oh en PS is buiten BBQ brandstof (voor zowel bbq als aanwezigen) verder nog iets nodig om mee te nemen (stoel/tafel)?
Richard, op het terrein is een gebouwtje met toilet en water enzo. Maar in principe moet je verder alles zelf meenemen.
Stroom is er wel in het gebouw wel, maar dan zul je een verlengsnoer mee moeten nemen van een meter of 20 denk ik.
Misschien weet Bert dat. Bert, is er stroom?
 
Dank je Jeroen. Neem ik alle spullen mee, verlengsnoer geen probleem, zou top zijn als ik van de stroom gebruik mag maken. Maar alleen als het geen gedoe is hoor er is genoeg ander lekkers om uit te kiezen.

 
Ik heb een aggegraat mee in geval van nood. lol



Richard Soeteman zei:
Dank je Jeroen. Neem ik alle spullen mee, verlengsnoer geen probleem, zou top zijn als ik van de stroom gebruik mag maken. Maar alleen als het geen gedoe is hoor er is genoeg ander lekkers om uit te kiezen.
 
Richard Soeteman zei:
Dank je Jeroen. Neem ik alle spullen mee, verlengsnoer geen probleem, zou top zijn als ik van de stroom gebruik mag maken. Maar alleen als het geen gedoe is hoor er is genoeg ander lekkers om uit te kiezen.
Richard, ik heb het nog even nagevraagd en er is stroom.
 
Dank je Jeroen.  Hopelijk niet teveel moeite. Ik neem het spit mee en heb er zin an! Tot volgend week.
 
Richard Soeteman zei:
Dank je Jeroen.  Hopelijk niet teveel moeite. Ik neem het spit mee en heb er zin an! Tot volgend week.
Gezellig man.
 
oh ja...Astrid en ik komen ook hoor.....maar dat wisten sommigen al wel :)
 
Kees Duym zei:
oh ja...Astrid en ik komen ook hoor.....maar dat wisten sommigen al wel :)

had ook niet anders verwacht  :)
 
Ik wil bij deze de worsten die ik maak tijdens de cursus doneren aan de bbq genootschaps wintermeeting.
Dus als wij gebruik zouden mogen maken van de bbq van 1 van de aanwezige leden, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen.
 
Richard Soeteman zei:
De zondag is vrij gekomen in de agenda. Ik zou er graag bij zijn, familie vond het te koud dus kom alleen. Eerste meating, weet niet helemaal wat ik kan verwachten maar sommige van jullie ken ik al dus dat moet wel gezellig worden...

Ik weet niet of er een stroomvoorziening is die we kunnen gebruiken? Dan kan ik het spit meenemen en daarop mijn laatste creatie maken http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=12939.msg217620#msg217620 anders kan ik ook altijd Zalm a la Bobby flay maken.

Heb er sowieso ontzettend veel zin in, een hele dag ervaringen delen met mensen die passie voor BBQ hebben, moet wel een hele goede dag zijn :)!

Tot volgende week.

Oh en PS is buiten BBQ brandstof (voor zowel bbq als aanwezigen) verder nog iets nodig om mee te nemen (stoel/tafel)?


Gewoon helemaal niks van verwachten.
Kan het alleen maar meevallen.
Niet dat het tegen zal vallen als je er wel wat van verwacht.
Het is gewoon super gezellig.
 
Mevr. Nosmo zei:
Ik wil bij deze de worsten die ik maak doneren aan de bbq genootschaps wintermeeting.
Dus als wij gebruik zouden mogen maken van de bbq van 1 van de aanwezige leden, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen.
Dat gaat goed komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan