Dit was vorig jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus daar heb ik het van.Mac zei:Pfffffff, ik heb nu nog spierpijn :-O
Mac
Lowietje72 zei:wtavaneijsden zei:voor ons een kleine 100km. maar ach nederland is een klein kippe landje. wat is afstand he
Jullie hebben volgens mij ook een wagen met aardig wat paardenkrachten........kan handig zijn........
Richard, op het terrein is een gebouwtje met toilet en water enzo. Maar in principe moet je verder alles zelf meenemen.Richard Soeteman zei:De zondag is vrij gekomen in de agenda. Ik zou er graag bij zijn, familie vond het te koud dus kom alleen. Eerste meating, weet niet helemaal wat ik kan verwachten maar sommige van jullie ken ik al dus dat moet wel gezellig worden...
Ik weet niet of er een stroomvoorziening is die we kunnen gebruiken? Dan kan ik het spit meenemen en daarop mijn laatste creatie maken http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=12939.msg217620#msg217620 anders kan ik ook altijd Zalm a la Bobby flay maken.
Heb er sowieso ontzettend veel zin in, een hele dag ervaringen delen met mensen die passie voor BBQ hebben, moet wel een hele goede dag zijn !
Tot volgende week.
Oh en PS is buiten BBQ brandstof (voor zowel bbq als aanwezigen) verder nog iets nodig om mee te nemen (stoel/tafel)?
Richard Soeteman zei:Dank je Jeroen. Neem ik alle spullen mee, verlengsnoer geen probleem, zou top zijn als ik van de stroom gebruik mag maken. Maar alleen als het geen gedoe is hoor er is genoeg ander lekkers om uit te kiezen.
Richard, ik heb het nog even nagevraagd en er is stroom.Richard Soeteman zei:Dank je Jeroen. Neem ik alle spullen mee, verlengsnoer geen probleem, zou top zijn als ik van de stroom gebruik mag maken. Maar alleen als het geen gedoe is hoor er is genoeg ander lekkers om uit te kiezen.
Gezellig man.Richard Soeteman zei:Dank je Jeroen. Hopelijk niet teveel moeite. Ik neem het spit mee en heb er zin an! Tot volgend week.
Kees Duym zei:oh ja...Astrid en ik komen ook hoor.....maar dat wisten sommigen al wel
Vanzelfsprekend.... Met aanhanger?Kees Duym zei:oh ja...Astrid en ik komen ook hoor.....maar dat wisten sommigen al wel
Richard Soeteman zei:De zondag is vrij gekomen in de agenda. Ik zou er graag bij zijn, familie vond het te koud dus kom alleen. Eerste meating, weet niet helemaal wat ik kan verwachten maar sommige van jullie ken ik al dus dat moet wel gezellig worden...
Ik weet niet of er een stroomvoorziening is die we kunnen gebruiken? Dan kan ik het spit meenemen en daarop mijn laatste creatie maken http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=12939.msg217620#msg217620 anders kan ik ook altijd Zalm a la Bobby flay maken.
Heb er sowieso ontzettend veel zin in, een hele dag ervaringen delen met mensen die passie voor BBQ hebben, moet wel een hele goede dag zijn !
Tot volgende week.
Oh en PS is buiten BBQ brandstof (voor zowel bbq als aanwezigen) verder nog iets nodig om mee te nemen (stoel/tafel)?
Dat gaat goed komen!Mevr. Nosmo zei:Ik wil bij deze de worsten die ik maak doneren aan de bbq genootschaps wintermeeting.
Dus als wij gebruik zouden mogen maken van de bbq van 1 van de aanwezige leden, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen.
Nosmo zei:Mevr. Nosmo's low en slow jalapeno cheddar worst was alvast een toppertje.