BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Winter Meating 2016

BertM zei:
Maccie zei:
Als alles een beetje meezit ben ik er ook bij met de vrouw.  B-)
Leuk, nog meer Tukkers!

(Hoewel dat na 31 December een andere betekenis heeft gekregen, bedankt Herman F!)

Hahaha +1

Maccie, jij gaat dus ook? Volle auto?
 
Helaas gaat het het niet lukken om er Bij te zijn.
Erg jammer maar helaas.
 
Bijna om de hoek, dus misschien kom ik ook nog even langs.
 
Ik moet nog even kijken of ik er bij kan zijn, de dag er voor ben ik al bij de workshop en ik weet niet of vrouwlief het ok? vindt dat ik nog een dag de hort op ga.....
 
Ik ben erbij.
Waarschijnlijk gaat mijn vrouw en misschien dochterlief ook mee.
(Nog even een receptje in elkaar zetten om daar klaar te maken)
 
Heej wat leuk Ren?, tot dan!

Hopelijk wel wat beter weer dan...  :-O
 
Het ziet er naar uit dat ik met z'n tweeen kom.
 
Agenda is bij mij nog leeg, dus als dat zo blijft en de weersverwachting is prima dan ben ik er ook bij.
Denk dat niemand op wat anders zit te wachten dan sateh (behalve mss award winning worst maar dat kost me teveel moeite  :p ), dus neem wel een paar stokjes mee  :D
 
DanBras zei:
Agenda is bij mij nog leeg, dus als dat zo blijft en de weersverwachting is prima dan ben ik er ook bij.
Denk dat niemand op wat anders zit te wachten dan sateh (behalve mss award winning worst maar dat kost me teveel moeite  ), dus neem wel een paar stokjes mee  :D
Dat is inmiddels ook wel d? Sateh!

Lijkt me gezellig Danny!
 
Lowietje72 zei:
Ik moet nog even kijken of ik er bij kan zijn, de dag er voor ben ik al bij de workshop en ik weet niet of vrouwlief het ok? vindt dat ik nog een dag de hort op ga.....

Gewoon niet naar huis gaan tussendoor, krijg je ook geen klachten, hahaha
 
caravannetje mee. maken we er een lang weekend van  :D

 
En natuurlijk nemen wij de Sea Side Smokers saus mee naar de Meating, als je zeker een pot wilt dan kun je hem ook alvast reserveren ;) Ze zijn ?7,95 per stuk, de opbrengst komt ten goede aan ons team.


ssssaus-1.jpg
 
Kleurrijke etiketjes Dennis, mooi!
 
voor ons een kleine 100km. maar ach nederland is een klein kippe landje. wat is afstand he
 
Terug
Bovenaan Onderaan