Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Nosmo zei:
Zou ik eventueel iemands Q kunnen lenen om mijn kunsten op te vertonen, of moet ik m'n Primo mee sjouwen?

Had jij niet zo'n mooie verrijdbare tafel gemaakt?

Jawel, maar ik heb geen trekhaak aan mijn voiture.

Je bent welkom om de mijn WGA te gebruiken hoor (als ik zelf niet bezig ben dan ;D )

Nosmo zei:
Zet mevr. Nosmo en mij ook maar op de lijst!

Zou ik eventueel iemands Q kunnen lenen om mijn kunsten op te vertonen, of moet ik m'n Primo mee sjouwen?

Zou je misschien eens mijn Cobb willen gebruiken/proberen?
Dan neem ik mijn WGA mee.  En misschien ook wel mijn Thai stove.

@ Mike en Willy,

Alvast bedankt voor het aanbod, zowel WGA en Cobb zullen prima voldoen. Eind augustus als alles wat concreter wordt dan neem wel even contact met jullie op om een en ander af te spreken.

Nu eerst maar eens gaan nadenken wat voor prakkie ik eigenlijk zal gaan maken daar in Nutville. ;)

Nosmo zei:
Jawel, maar ik heb geen trekhaak aan mijn voiture.

tijd voor een nieuwe auto ;)

Haha gefopt, er zit niet eens een asbak in 8)

Maar zullen we weer ontopic voordat Mike z'n eerste offici?le waarschuwing moet gaan uitdelen?

Na afloop van de meeting de hele auto vol scheppen met als dan maar?  ;D

lijkt me leuk.. zie er alleen tegenop om wat te gaan Q'en met zoveel pro's erbij

Ik lach hard, pro's ?!?

Gewoon wat makkelijks een worstje of sateetje doet wonderen, en met een hamburger krijg je de handen ook op elkaar. Het gaat om de gezelligheid.

Er zijn maar een paar pro's op het forum, verder zijn we allemaal hobbyisten die maar wat aan klooien. We vinden bijna alles lekker, ook simpele dingen.
Het is juist de bedoeling dat we elkaar leren kennen op zo'n dag, niet dat het een bijeenkomst is van de "oude hap" waar nieuwe leden zich door ge?mponeerd voelen en daardoor dus maar niet komen.
En als je het heel erg eng vindt dan kun je ook alleen maar komen en proeven. Niemand zal je dat aanrekenen.

ach ik heb nog tijd om te oefenen tot die tijd dus wie weet wat voor konijn ik nog uit de hoed kan trekken...

alvon zei:
ach ik heb nog tijd om te oefenen tot die tijd dus wie weet wat voor konijn ik nog uit de hoed kan trekken...

Konijn hebben we nog nooit gehad op een meeting. Ben heel benieuwd.

Bert zei:
alvon zei:

Konijn hebben we nog nooit gehad op een meeting. Ben heel benieuwd.
Je was me voor Bert ;)

ben bang dat het hooguit haas of gans kan worden...
maar neig toch naar iets minder wild

Heeeeeeeeel misschien loert er een klein openingetje om toch te kunnen komen....

Fingers crossed  ::)

Heel gek, maar die 'druk' van meer ervaren Q-ers voel ik niet zo.
Er zijn vast een hoop mensen die veel meer dingen kunnen, nou en, daar kun je van leren.
En met geluk kan er ook nog iemand iets van mij leren, dat weet je maar nooit.
Als ik kom is dat in de eerste plaats voor de gezelligheid en de gezichten achter de nicknames.

En naar mijn idee, zelfs al bereid je er een hamburger die zelfs voor het stukje rubber van de McDonalds nog onder doet.... dan is er vast iemand die je kan vertellen waar het mis ging! ;)

Dus Alvon, dat zou geen reden mogen zijn om niet te komen.... :)

Nu jog even zien te regelen dat we dat weekend kunnen, want dat is dan wel een reden om niet te komen...

Terug
Bovenaan Onderaan