BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Mac zei:
Is het misschien handiger als ik volgende x ff aan geeft wanneer ik niet kan  :'(
Het lijkt nu net of ik gewoon niet wil of zo  ???

Mac

het is niet anders Marcel
 
Dominique zei:
Boldeagle zei:
ChrisMaes zei:
Jammer, dan ben ik op huwelijksreis

Tsja dat krijg ik hier ook niet verkocht dan  ;)

Trouwen is zooo 1985 ;)

Is een goed jaar dat 1985  ;)

Zelf lijkt het me wel leuk en interessant maar ik laat tegen die tijd bv week van te voren oid wel wat weten, is toch spannend als je niet echt iemand kent om daar heen te gaan maar dat komt wel goed.
Gaan er ook mensen met hun hele gezin er heen btw?  gewoon uit interesse want ik heb geen beeld wat voor dag het nu exact is behalve dat het item BBQ is, :)
Zijn er bepaalde dingen die worden verwacht? of is het meer gewoon relaxte sfeer gezelligheid en niets moet alles mag?
 
Er is altijd wel iemand die niet kan Marcel, toevallig ben jij dat twee keer op rij :(
 
Ralf, er komen mensen alleen maar ook gezinnen (ligt aan het weer ;) )

hier zijn wat foto's van ons laatste meeting

foto's vanaf pagina 14 
 
Mooi dat er weer een datum "geprikt" is!
Mogelijk ben ik dat weekend (nog) in Boston, maar zet mij en Bloemenboer s.v.p. onder voorbehoud toch maar op de lijst!
We kijken er naar uit, dit keer wellicht alleen de WGA mee  :D
 
Wij zijn ook zeer zeker weer van de partij! Gezellig!
 
Frits zei:
hier zijn wat foto's van ons laatste meeting

foto's vanaf pagina 14
Frits, de link is niet zichtbaar  ;)
 
Ja deze link is ok? Dominique, en wat een suffie hier, ik had de link ook zelf er alvast bij kunnen zetten....tenslotte was ik er zelf bij... ;)
 
Goed he? Ik kan plakken en knippen als een Baas ;) ( woorden van Zoon )
 
Frits zei:
Ralf, er komen mensen alleen maar ook gezinnen (ligt aan het weer ;) )

hier zijn wat foto's van ons laatste meeting

foto's vanaf pagina 14

Dominique zei:
Goed he? Ik kan plakken en knippen als een Baas ;) ( woorden van Zoon )

Tnx  , zal eens door kijken, ziet er leuk uit maar ook zeer proffesioneel wat er mee word genomen en bereid.. da ken ik echt niet hoor en wellicht tegen die tijd nog nie  :p
 
Er is altijd wel iemand die niet kan Marcel, toevallig ben jij dat twee keer op rij :(

Dat klopt idd ook Dennis (je kan ook niet iedereen gelukkig maken)
Maar dit wordt nr 3 op rij (en als je de Tony meeteld 4 (ook wel een beetje forum meeting))

:'( :'( :'( :'(

Mac
 
Ik kan spijtig genoeg ook niet naar TS komen dit weekend omdat ik mijn meisje plechtig beloofd heb Pinksterweekend met haar naar een hotel aan Zee te gaan.
Maar er komen weer andere gelegenheden. Ik had nog graag wat meer leden "live" willen ontmoeten, maar wat in het vat zit verzuurt niet!  ;)
 
Tegen die tijd eens kijken hoe mijn vrouw met haar rooster (werk, niet bbq) uitkomt.
Misschien dat ik haar kan overtuigen dat we heen moeten, of dat ze met de kinderen thuis mag blijven ;)
 
kinderen mogen en kunnen gewoon mee hoor  :)
 
Zal het weer in de planning laten zetten op het werk. Maar dat had ik voor de vorige ook gedaan en toch was ik er niet. :-[

Dus onder voorbehoud Nosmo en misschien mevr. Nosmo ook wel, al weet die nog van niks. ;)
 
8 september zitten wij in de USA, mis ik hem dus weer :(
 
Hopelijk heb ik ook tijd om eens langs te komen, als mijn vrouw tenminste niet naar de Kuip moet tenminste die dag. Anders neem ik mijn dochter gewoon mee, mits er voldoende bacon en hamburgers aanwezig zijn.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan