BasBQ
Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

bacon en hamburgers kun je natuurlijk zelf mee nemen, dus daar hoeft het niet aan te liggen  :)
 
Gezellig hoor, beetje vlees bakken met zijn allen. Ik kom ook wel weer buurten. Nog ff checken of mijn koksmaatje ditmaal wel mee kan, maar vrouw en kiddo neem ik sowieso weer mee.
 
gezellig
 
Het is nog ff weg, maar ik ben natuurlijk ook weer van de partij!!
Neem misschien ook wel f de fam mee!! :D
 
MarBQ zei:
Het is nog ff weg, maar ik ben natuurlijk ook weer van de partij!!
Neem misschien ook wel f de fam mee!! :D

zou ik zeker doen  :)
 
Wat kunnen we ons bij zo'n meeting voorstellen?
Bbq mee slepen en een koelboxje vlees en dan gezellig bbq-en en bij elkaar proeven?
Want dan vraag ik me vooral af hoe ik een warme bbq weer mee terug ga nemen :p
 
Precies dat ivo. Warme bbq's worden vrij vlot koud zodra je de briketten er uit gooit ;) Er is in NuttVillage een vuurplaats (padvinders h?) waar je de bbq even op de kop kunt houden.
 
Ivo-tje zei:
Wat kunnen we ons bij zo'n meeting voorstellen?
Bbq mee slepen en een koelboxje vlees en dan gezellig bbq-en en bij elkaar proeven?
Want dan vraag ik me vooral af hoe ik een warme bbq weer mee terug ga nemen :p

er is daar een vuurkuil waar je je hete briketten in kwijt kunt.
Het idee is idd om je WGA (of anderebbq) mee te nemen en daar lekker een hapje klaarmaakt voor de andere genootschapsleden.
Zo maakt iedereen wat en kun je juist bij de anderen hun gerechten proeven.
Zo doe je ideeen op en proef je een keer iets waarvan je zelf misschien zegt, dit ga ik niet zo snel maken  :)
 
En bij die vuurplaats zie je dan tegelijk onze (lees: van ons allemaal) kids in kleine pyromaantjes veranderen en realiseer je dat die de nieuwe generatie BBQ'ers zullen zijn ;)
 
structor zei:
Precies dat ivo. Warme bbq's worden vrij vlot koud zodra je de briketten er uit gooit ;) Er is in NuttVillage een vuurplaats (padvinders h?) waar je de bbq even op de kop kunt houden.

Uhm, mijn BGE 'even' op de kop houden.... klinkt als een slecht plan  :D
Maar goed, details... eerst eens kijken of ik de datum vrij kan maken/houden.
Want het lijkt me wel erg gezellig.

En inderdaad, de buitenkant van de BGE koelt in een uurtje wel genoeg af, dus kwestie van tijdig de schuiven dicht gooien...
 
Ivo-tje zei:
Uhm, mijn BGE 'even' op de kop houden.... klinkt als een slecht plan  :D

Ik wil je hierbij best wel helpen  ::) Moeten we toch een keer gezien hebben zo'n BGE ondersteboven  ;D
 
ik wil ook best wel helpen om hem ondersteboven te houden hoor
 
+1 ;D
 
Kijk, met 4 man schud je hem wel leeg...
Zijn er ook nog vrijwilligers om de vuurbox op te vangen? Pas op, kan heet zijn! ;)

Nee, ik zal eens kijken hoe snel hij tot hanteerbare temperatuur afkoelt als ik hem doof.
Gok eigenlijk dat een uurtje genoeg moet zijn om hem te laten koelen tot een temperatuur waarbij hij de auto in getild kan worden....
Kan anders altijd nog de skotelbraai meenemen, oke, het is gas, maar beter iets dan niets ;)
 
Volgens mij gaat er iets niet goed met Tapatalk! Na dat laatste stukje over 'getild' is alle tekst plotseling onleesbaar geworden ;)
 
Hier met Chrome op de laptop ook, ik zie nog net "kan worden....", daarna alleen maar ruis. ???
 
Ivo-tje zei:
structor zei:
Precies dat ivo. Warme bbq's worden vrij vlot koud zodra je de briketten er uit gooit ;) Er is in NuttVillage een vuurplaats (padvinders h?) waar je de bbq even op de kop kunt houden.

Uhm, mijn BGE 'even' op de kop houden.... klinkt als een slecht plan  :D
Maar goed, details... eerst eens kijken of ik de datum vrij kan maken/houden.
Want het lijkt me wel erg gezellig.

En inderdaad, de buitenkant van de BGE koelt in een uurtje wel genoeg af, dus kwestie van tijdig de schuiven dicht gooien...
Tijd voor een wga  ::)
 
Emiel +1  :p
 
Zet mevr. Nosmo en mij ook maar op de lijst!

Zou ik eventueel iemands Q kunnen lenen om mijn kunsten op te vertonen, of moet ik m'n Primo mee sjouwen?

 
Nosmo zei:
Zet mevr. Nosmo en mij ook maar op de lijst!

Zou ik eventueel iemands Q kunnen lenen om mijn kunsten op te vertonen, of moet ik m'n Primo mee sjouwen?

er zal wel ergens een q zijn die je kan gebruiken Piet
 
Terug
Bovenaan Onderaan