BasBQ
Beef en Steak

BBQ controller Discussie

Ik dacht, ik zal mijn HM4.2 ook even koppelen, maar na het uitvoeren van het script had ik geen grafieken meer...
De backup maar teruggezet, die loste het op. maar geloof niet dat ze nu gekoppeld zijn :(
 
Hmmm we kunnen wel eens kijken. Ik zal eens kijken of voor de gebruikers jouw 'interactie' log beschikbaar kan maken van alles wat jouw controller naar de site verstuurd. Als admin kun je dit soort dingen zien.
 
Ik gebruik de controller om bij te houden wat en wanneer ik iets gemaakt heb en natuurlijk de todo's.
Nu heb ik sinds kort mijn UDS in gebruik, maar als ik UDS bij voer handmatig in dan laat ie een lege plek achter. doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd. weber en otx wat ik voorheen invulde doet het namelijk wel
 
Yep als je een event in de toekomst aan maakt wordt deze er per direct bij gezet. ;)
Niet dat ik er me aan stoor hoor.
 
Nee ik bedoel als je een simpele log cre?ert, daar kun je een datum op geven van waneer je hebt ge bbq't. Als je hier bv een datum in vult die nog moet komen telt je teller deze er al bij. Maar nogmaals iets waar ik me totaal niet aan stoor hoor het viel me alleen een keer op omdat ik een keer vooruit aan het plannen was. :D
 
Danny77 zei:
Nee ik bedoel als je een simpele log cre?ert, daar kun je een datum op geven van waneer je hebt ge bbq't. Als je hier bv een datum in vult die nog moet komen telt je teller deze er al bij. Maar nogmaals iets waar ik me totaal niet aan stoor hoor het viel me alleen een keer op omdat ik een keer vooruit aan het plannen was. :D
Komt op het lijstje
 
Hmmm, onderstaande stappen met mijn nieuwe heatermeter uitgevoerd, maar vervolgens is de web interface van de HM niet meer te bereiken. Niet via wifi en niet via lan. Ook zie ik bij opstarten van de heatermeter geen ip-adres meer in beeld komen.
Ik kan nog wel ssh verbinding maken.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?  :(



VeloChill zei:
structor zei:
VeloChill zei:
hoe kun je je controller(heatermeter in mijn geval) aan dit deel van de site koppelen?

heb al gezocht naar informatie over die pagina, maar niet echt iets kunnen vinden...
Dit kan maar ik moet even op zoek naar hoe ook alweer, Erwin heeft hier een kant en klaar script voor gemaakt.

En gevonden, onderstaande is het script van Erwin met zijn beknopte installatie instructie (let wel dit vereist een beetje linux kennis, als je die niet hebt moet je het even roepen):

1) Log in op je hm met ssh
2) Zet onderstaande script in /root/install.sh
3) sh /root/install.sh

Ik heb begrepen dat je het script ook via de HM interface kan uitvoeren maar dat heb ik zelf nog niet gedaan. Volgens mij had EP Woody het over (mis/ge)bruik van alarm test mogelijkheid in interface.

--- Script ---------------------------------
#!/bin/sh

scriptfile="/tmp/installbbqgenootschap.sh"
url="http://epwoody.royalwebhosting.net/installscript.html"

# download installscript
wget "$url" -O "$scriptfile"

# run installer
sh "$scriptfile"

kan ik dat script in de HM als scrpit opvoeren?

van linux heb ik geen kaas gegeten, dus als ik daar iets moet doen graag wat hulp :)
 
Op kunnen lossen door een herinstallatie van de heatermeter met behulp van en met dank aan Nosmo :)
 
Mijn HM werkt perfect en heb er al veel plezier van gehad, nu zit ik te denken.., zou het mogelijk zijn om een Bluetooth dongel te plaatsen en muziek te streamen vanaf een site? Of desnoods met een jack/line uitgang. Ben geen programmeur dus hoor het graag van de knappe koppen...

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan