Que service is het dik in orde bij Jeelabs... ik had ze maandag gemaild met een fotootje erbij dat ik die 4 capacitors mistte, en kreeg al vrij snel daarna een bericht terug dat ze die op zouden sturen, en een 3,- discount code die ik bij een volgende bestelling kon gebruiken. Aangezien ik toch alweer wat na zat te denken over een 3e Jeenode, maar aangegeven dat ze die caps daar dan wel bij konden doen, scheelt weer wat verzendkosten en verpakkingsmateriaal tenslotte...
Dus ik heb van de week gelijk weer een nieuwe bestelling geplaatst. Omdat ik zag dat er bij de EtherCard vergelijkbare caps zaten, toen ook gelijk maar even gevraagd of die inderdaad identiek waren (kon daar verder niks over vinden), dan kon ik die nu tijdelijk wel even gebruiken voor de Jeenode, was mijn gedachte...
En ook daar kreeg ik al snel een uitgebreid antwoord op terug, die zijn dus inderdaad identiek, dus vanavond kon ik de rest van de Jeenode solderen...
Helaas geeft een upload van een BareMinimum sketch een "not in sync: resp-0x00" error Geen idee waarom, bord staat op Uno ingesteld en de juiste com... hopelijk geen soldeer foutjes dus!
Lekker suf... Ik had de microcontroller verkeerd om in zijn socket gezet 8-} Nu kan ik mijn sketches uploaden dus...
Heb de masternode er al even op gezet, maar de seriele monitor geeft enkel nog wat init's (wcomms InitDoConfigureREGISTERMSGS), ik krijg nog geen RF output binnen vanaf de controller... nu weet ik niet of dat door de zendende of door de ontvangende kant komt
En om mezelf wat tijd te geven om na te denken over een definitieve oplossing om de fan te connecten, heb ik de "knakworst-methode" nu eerst maar gedaan
Gat in het blikje geknipt, twee gaatjes erin geslagen en een draadeind bij de bouwmarkt gehaald:
Het blikje is exact even groot als de ventilatie-draaischijf van de WSM, dus hij komt ook niet tegen het emaille aan, wat de kans op beschadigingen verkleind. Is dus een kwestie van draadeind door een opening (twee in dit geval) en hij klikt erachter vast door dat veer-ding-waar-ik-de-officiele-naam-niet-van-weet, vervolgens het blikje over de andere kant schuiven en vastzetten.