Zal je gezegd worden....structor zei:Lazy bastards zijn het
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal je gezegd worden....structor zei:Lazy bastards zijn het
Bedankt voor al de moeite die je erin steekt voor de nabouwers Emiel!structor zei:Ik heb inmiddels twee updates geplaatst op de controller site.
- Aanpassingen tbv rasppi zodat vanaf de controllersite een upload sessie gestart kan worden
- Mislukte fix voor ipad menu's
- Veel log uitbreidingen, zodat een admin loglevels dynamisch kan aanpassen, logs opruimen etc
Danny, het is een heel leuk project, hier draait het inmiddels tot volle tevredenheid, maar je zult nog wel de ene of andere hobbel tegen komen op het Heatermeter padje.DanBras zei:Ik wil ook...ik wil ook....ik wil ook :-/
Binnenkort toch maar eens wat onderdelen bestellen dan.....te beginnen met een RP.
Nah ja... eerst maar weer even de basis opzetten zoals ik dat initieel voor ogen had maar dan... Dan kan ik daarna wel weer verder gaan kijken waar ik het voor mijn workflow wil tunen Mijn raspberry is momenteel alweer in gebruik als asterisk pbx, dus dan zou ik daar toch ook eerst weer een nieuwe van moeten bestellenstructor zei:Klopt Rutger!
Frits zei:Ben bezig met de case te bestellen in Amerika, kreeg net dit antwoord
Frits,
I assume you're building a HM 4.0? Usually I print the 3.6 case with the RJ45 jack hole. I include the RJ45 jack with the case (so that I know it will work for you) as well as all the hardware you'll need to close the case up.
Also, if you want the case customized let me know (text, etc). Just be mindful that the printers can't do a lot of detail - chunkier things come out better than fine structures.
Money is through paypal.
Just let me know what you'd like and I'll get started on them.
Have a great day!
Matt
Ik volg de bestellijst van Uipko, klopt dit of moet ik wat anders hebben?
Frits zei:Ben bezig met de case te bestellen in Amerika, kreeg net dit antwoord
Frits,
I assume you're building a HM 4.0? Usually I print the 3.6 case with the RJ45 jack hole. I include the RJ45 jack with the case (so that I know it will work for you) as well as all the hardware you'll need to close the case up.
Matt
uipko zei:Frits zei:Ben bezig met de case te bestellen in Amerika, kreeg net dit antwoord
Frits,
Matt
Ik zou ook voor die extra rj45 (netwerk stekker) gaan dan kan je een netwerkkabel gebruiken om alles tegelijk aan te sluiten:
- fan
- servo
- 3 probes
Daardoor kan je eenvoudig en lange kabel gebruiken. Je moet dan wel wat extra solderen en aansluitingen voor de probes op je fan behuizing maken. Als je het (in eerste instantie) niet gebruikt zit het ook niet in de weg. Je hebt dan alleen een ongebruikte stekker in de behuizing.
Ik ben bezig om dit in mijn hm in te bouwen, zal kijken of ik vandaag of morgen verslagje kan schrijven.
Is een bug of eigenlijk was een buguipko zei:@structor, vraagje over de controller site. Ik krijg het niet voor elkaar e=om een tag toe te voegen. Een bestaande tag selecteren gaat prima. Maar als ik iets invul in het text veld kan ik die niet submitten er is geen button en enter werkt ook niet, wat doe ik verkeerd?
Rocker zei:Zijn er nog urgent changes in de firmware voor de fancontroller/masternode?? Mijn code is van juni vorig jaar, had je er sindsdien nog veel aan gesleuteld of was het vooral op de controller website?