BasBQ
Beef en Steak

BBQ Chocolat Macarons

Ook ik werd al enkele weken gestalkt door Marcarons 😂
Ze zien er echt fantastisch uit, wij zijn niet zo van die zoetekauwen, zal ze dus niet snel zelf maken.
Maar petje af, zoals Frits al zei: Grote klasse.
 
Persoonlijk vind ik ze zwaar overgewaardeerd, of zelf gemaakt moet zoveel lekkerder zijn.

Dat komt denk ik omdat er veel rommel verkocht wordt van laagwaardige kwaliteit - voor de hoofdprijs - waar helemaal geen goede ingredienten in verwerkt zijn. Als je echt een goede macaron proeft dan zal je dat vast kunnen waarderen. De juiste taaiheid, krokantje, smaken. Een echt goede is hemels. Als je er daar eentje van proeft dan heb je meteen voor een half jaar smaak gehad... maar zo af en toe vin dik het zalig, maar dan dus wel een hele goeie, met de juiste koffie ernaast. Echt hemels!
 
Je Marcarons zien er schitterend🤩 uit Rooding, het kostte wat tijd en oefenen maar het resultaat mag er wezen, mijn complimenten
 
Bliksem wat een werk zeg! En mooi gedaan. Respect!
 
Dat komt denk ik omdat er veel rommel verkocht wordt van laagwaardige kwaliteit - voor de hoofdprijs - waar helemaal geen goede ingredienten in verwerkt zijn. Als je echt een goede macaron proeft dan zal je dat vast kunnen waarderen. De juiste taaiheid, krokantje, smaken. Een echt goede is hemels. Als je er daar eentje van proeft dan heb je meteen voor een half jaar smaak gehad... maar zo af en toe vin dik het zalig, maar dan dus wel een hele goeie, met de juiste koffie ernaast. Echt hemels!
Dan weet ik zeker dat ik nog nooit een echte goede macaron heb gegeten. Ik neem aan dat we het Jumbo diepvries assortiment niet hoeven te bespreken
 
Respect Marc. De Q hoeft niet altijd iets toe te voegen, als het maar leuk is .

Maar even.... 5 pogingen x 40-50 Marcarons........ Goed voor de coronakilo's . Persoonlijk vind ik ze zwaar overgewaardeerd, of zelf gemaakt moet zoveel lekkerder zijn.

Desalniettemin, voor iedereen die een leuke middag besteed aan de fotowedstrijd, is het onderwerp voor mij al geslaagd

Ik vind ze zelf ook niet de meest verrukkelijke koekjes maar de vrouw, kinderen en schoonmoeder wel. Ik hou gewoon van de uitdaging 😁 het klopt verder wel wat Sander zegt, er is veel verschil in kwaliteit.
 
Wow! Weer een indrukwekkende reportage Marc.
Geweldig zoals je het met ons deelt.
En top dat je het op de bbq maakt. Tuurlijk, oven is makkelijker maar we zijn nu eenmaal bbq verslaafd.

Maar begrijp ik goed dat de forum leiding afgelopen weken een paar honderd macaron try-outs hebben moeten verorberen? ;) :ROFLMAO:

En welk rookhout heb je gebruikt? :unsure:😁

Mooi gedaan Marc. Complimenten 💪
 
Wow! Weer een indrukwekkende reportage Marc.
Geweldig zoals je het met ons deelt.
En top dat je het op de bbq maakt. Tuurlijk, oven is makkelijker maar we zijn nu eenmaal bbq verslaafd.

Maar begrijp ik goed dat de forum leiding afgelopen weken een paar honderd macaron try-outs hebben moeten verorberen? ;) :ROFLMAO:

En welk rookhout heb je gebruikt? :unsure:😁

Mooi gedaan Marc. Complimenten 💪
Dankjewel! Was het maar zo'n feest dat zij de batches mee konden verorberen. Ik heb ze, vanwege corona, alleen digitaal bestookt met foto's van de macarons in verschillende stadia. Weken lang kleine, schattige, roze koekjes op hun netvlies. Ja, roze, alleen roze, want ik had nog geen andere kleurstof 🤣🤣🤣
 
Huisgemaakte macarons zijn geweldig. Ik vind ze van de super ook mwamwa, maar neem de eens mee van een patissier en je merkt het verschil. Heerlijk.

Super gewerkt Marc, stront jaloers op die foto's. Ook ik stopte ff bij die foto van de garde met die toef erop. Die kan in een kookboek of mag wat mij betreft tegen de muur! Geweldig!
 
Dankjewel! Was het maar zo'n feest dat zij de batches mee konden verorberen. Ik heb ze, vanwege corona, alleen digitaal bestookt met foto's van de macarons in verschillende stadia. Weken lang kleine, schattige, roze koekjes op hun netvlies. Ja, roze, alleen roze, want ik had nog geen andere kleurstof 🤣🤣🤣
geweldig :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
(y)
 
Wat een geweldig verslag Marc. Petje af voor je quest naar perfectie TOP.
Plaatjes zijn weer als vanouds super, Heb genoten van je verslag. Nu ben ik benieuwd hoe die dingen smaken. Nog nooit op. Snel eens bij de speciaalzaak score, hier in het dorp een chocolade huis zitten. Daar moet ik wel gaan slagen denk ik.
 
Wat een geweldig verslag Marc. Petje af voor je quest naar perfectie TOP.
Plaatjes zijn weer als vanouds super, Heb genoten van je verslag. Nu ben ik benieuwd hoe die dingen smaken. Nog nooit op. Snel eens bij de speciaalzaak score, hier in het dorp een chocolade huis zitten. Daar moet ik wel gaan slagen denk ik.

Alhoewel ik eerlijk toegeef dat er zoveel lekkerder koekjes zijn moet je het echt eens geprobeerd hebben. Stuur gauw je adres even op, ik heb er nog een stuk of 20 over ;)
 
Van vrienden die kok zijn al vaak gehoord dat dit geen eenvoudig recept en een zeer arbeidsintensief dessert is. Chapeau om dit dan ook op de Q te doen :eek:. Mooi verslag en prachtige foto's !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan