BasBQ
Beef en Steak

BBQ Buddha Bowl

Wat een mooie bowl en weer een leuk recept! Zelf geen Quinoa liefhebber, maar kan me voorstellen dat het anders heerlijk is!
 
Dat ziet er prima uit. Bedankt voor het delen.
 
Bram bedankt. Dit lijkt me een heerlijk gerecht voor een zomerse dag. Deze gaat met stip op de zomer bbq lijst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Lekker Bram! Wat vond je uiteindelijk nou van de Quinoa?
Het was me 100% mee gevallen. Eigenlijk best lekker. Hetgeen we over hadden vandaag in de salade gedaan bij de pasta.

Op zich best leuke plaatjes enzo... maar een foto van jou en knotje met je hipster-baardje in de wax nippend aan een glas sherry mis ik wel een beetje... over Lentekriebels gesproken BramBaas! Haha, bedankt voor de gezelligheid kerel, wat een opsteker, dank!
Hahaha. NIet alles komt online hey. Maar het nippen aan de sherry in de laatste zonnestralen om helemaal zen te worden was iig wel goud.
Zo Bram je hebt je best weer gedaan, dat is een mooi lente gerecht geworden :D het ziet er heel smakelijk uit, al zou ik het zelf niet snel maken aangezien ik geen fan ben van avocado en quinoa :( maar inderdaad je kunt hier volop met andere ingrediënten experimenteren.

En vind je sherry echt lekker of zit je gewoon een beetje te liegen🤔
Ik vond het echt lekker. Dit is wel een sherry die wat langer op eik heeft mogen rijpen schijnbaar. Miss dat het daarom zo lekker is. Ik ben in Spanje bij Tio Pepe geweest. Daar smaakte me de sherry niet zo. Miss was het wel een jonge droge sherry.

Ziet er weer geweldig uit Bram. Geen sojasaus in de marinade?
Ik had het wel klaar staan. Maar gek genoeg hoefde het er niet in. Misschiet had ik wat minder suiker kunnen pakken en dat deel vervagen door m’n nieuwe ABC ketjap Dat is goed spul.
 
Laatst bewerkt:
Bram, je bent weer lekker bezig geweest. Ziet er lekker uit. Fijn "out of the box" denken en dat bereiden.
Kom wel eens langs om wat bij te leren. 😋

En ja, de "rovers" zijn er altijd als de kippen bij. Zeker als het zo smakelijk uit ziet.
Volgende keer maar prikkeldraad spannen tot de foto klaar is.😉

Over de sherry heb ik mijn eigen mening, goed voor bij de sate tante mio bv. :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Terug
Bovenaan Onderaan