Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was me 100% mee gevallen. Eigenlijk best lekker. Hetgeen we over hadden vandaag in de salade gedaan bij de pasta.Lekker Bram! Wat vond je uiteindelijk nou van de Quinoa?
Hahaha. NIet alles komt online hey. Maar het nippen aan de sherry in de laatste zonnestralen om helemaal zen te worden was iig wel goud.Op zich best leuke plaatjes enzo... maar een foto van jou en knotje met je hipster-baardje in de wax nippend aan een glas sherry mis ik wel een beetje... over Lentekriebels gesproken BramBaas! Haha, bedankt voor de gezelligheid kerel, wat een opsteker, dank!
Ik vond het echt lekker. Dit is wel een sherry die wat langer op eik heeft mogen rijpen schijnbaar. Miss dat het daarom zo lekker is. Ik ben in Spanje bij Tio Pepe geweest. Daar smaakte me de sherry niet zo. Miss was het wel een jonge droge sherry.Zo Bram je hebt je best weer gedaan, dat is een mooi lente gerecht gewordenhet ziet er heel smakelijk uit, al zou ik het zelf niet snel maken aangezien ik geen fan ben van avocado en quinoa
maar inderdaad je kunt hier volop met andere ingrediënten experimenteren.
En vind je sherry echt lekker of zit je gewoon een beetje te liegen![]()
Ik had het wel klaar staan. Maar gek genoeg hoefde het er niet in. Misschiet had ik wat minder suiker kunnen pakken en dat deel vervagen door m’n nieuwe ABC ketjap Dat is goed spul.Ziet er weer geweldig uit Bram. Geen sojasaus in de marinade?