Beef en Steak

Bavette

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
234
IMG_3943.jpeg
IMG_3944.jpeg
IMG_3945.jpeg
IMG_3946.jpeg


Druk weekje met de kamado deze week: voor vanavond hadden we als voorafje meloen met ham. Het hoofdgerecht was een heerlijke bavette van de Sligro met een pastasalade en als toetje hadden we een geweldig lekkere citroen tiramisu.
 
Wat een feestmaal. Hiermee heb je eer van je werk. Kan je het recept van de citroen tiramisu delen. :D
 
Reteketet, lekkere Bavette!

Ziet er goed uit allemaal.
 

Ik heb alleen de limoncello vervangen voor citroensap en een klein beetje extra suiker en voor de lange vingers wat citroensiroop met citroensap. Dit omdat er ook kinderen waren. Het paste net niet allemaal in mijn schaal dus heb nog een klein bakje kunnen maken voor mijn broer en schoonzus. De schaal is goed voor 6-8 personen.
 
Ziet er heerlijk uit en die citroen tiramisu gaan we ook eens proberen, maar dan met limoncello ;)
 
Ziet er heerlijk uit en die citroen tiramisu gaan we ook eens proberen, maar dan met limoncello ;)
Ga hem zeker nog een keer maken met limoncello maar dan ook een alcoholvrije variant erbij voor de kids 😉.
 

Ik heb alleen de limoncello vervangen voor citroensap en een klein beetje extra suiker en voor de lange vingers wat citroensiroop met citroensap. Dit omdat er ook kinderen waren. Het paste net niet allemaal in mijn schaal dus heb nog een klein bakje kunnen maken voor mijn broer en schoonzus. De schaal is goed voor 6-8 personen.
Bedankt voor het recept. Ik heb iemand in de familie die kan je wakker maken met tiramisu. Zal een verrassing zijn als het ineens met limoncello is. 🤣
 
Ga hem zeker nog een keer maken met limoncello maar dan ook een alcoholvrije variant erbij voor de kids 😉.
dat zag er zoooooo lekker uit.. die is vanmiddag gemaakt. Ben erg benieuwd. Thxs voor de fotos en inspiratie!
Deze gaat als toetjes bij de Picanha
 
Op dit moment is er bij de Lidl een mooi alternatief te koop voor de Limoncello. Deze is zoner alcohol. Speciaal om die reden ook gehasld daar voor mijn dochtertje. Smaak het verassend goed en ook echt naar Limoncello 😋
 
Ziet er heerlijk uit!
Thanks for sharing
Ik moet wat meer nagerechte gaan uitproberen.

Deze staat ook op mijn to do lijst ;)
Noorse taart
 
Bavette blijft een heerlijk stukje. De maandag nog 2 gaan halen bij de boer. Een vink voor zo klaar te maken en een maan voor nog eens een rollade te maken. Of mss toch eens pinwheels.
 
Lekker stuk vlees. 😜 Bavette is een beetje een stiefkindje, maar o zo lekker en fijn te grillen.
 
Op dit moment is er bij de Lidl een mooi alternatief te koop voor de Limoncello. Deze is zoner alcohol. Speciaal om die reden ook gehasld daar voor mijn dochtertje. Smaak het verassend goed en ook echt naar Limoncello 😋
Dan moet ik daar eens naar op zoek 🙃.
 
Nette garing! Gister zelf ook voor het eerst sinds jaren weer een bavette gemaakt. Eigenlijk alleen maar mee besteld bij een internetslager om aan gratis verzending te komen, maar toch wel een heel goed idee geweest 🙃.
 
Terug
Bovenaan Onderaan