Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga hem zeker nog een keer maken met limoncello maar dan ook een alcoholvrije variant erbij voor de kids .Ziet er heerlijk uit en die citroen tiramisu gaan we ook eens proberen, maar dan met limoncello
Bedankt voor het recept. Ik heb iemand in de familie die kan je wakker maken met tiramisu. Zal een verrassing zijn als het ineens met limoncello is.Citroen tiramisu - Francesca Kookt
Deze zalige citroen tiramisu is extra lekker door de toevoeging van limoncello, zachte amarettikoekjes en geroosterde pistache. Bekijk hier het recept.www.francescakookt.nl
Ik heb alleen de limoncello vervangen voor citroensap en een klein beetje extra suiker en voor de lange vingers wat citroensiroop met citroensap. Dit omdat er ook kinderen waren. Het paste net niet allemaal in mijn schaal dus heb nog een klein bakje kunnen maken voor mijn broer en schoonzus. De schaal is goed voor 6-8 personen.
dat zag er zoooooo lekker uit.. die is vanmiddag gemaakt. Ben erg benieuwd. Thxs voor de fotos en inspiratie!Ga hem zeker nog een keer maken met limoncello maar dan ook een alcoholvrije variant erbij voor de kids .
Dan moet ik daar eens naar op zoek .Op dit moment is er bij de Lidl een mooi alternatief te koop voor de Limoncello. Deze is zoner alcohol. Speciaal om die reden ook gehasld daar voor mijn dochtertje. Smaak het verassend goed en ook echt naar Limoncello
Lekker, makkelijk en over het algemeen goed te betalen.Lekker stuk vlees. Bavette is een beetje een stiefkindje, maar o zo lekker en fijn te grillen.