BasBQ
Beef en Steak

Bavette: Muffaletta Pinwheel Steaks

Hij ziet er fantastisch uit, maar vraag me af of het niet teveel is aan smaken die erin zitten?

Een ander vraagje. Vlinderen zal ik bij mijne ook moeten doen, maar wat maakt het verschil als je hem nog plat slaat?
 
WOW, dat ziet er lekker uit...... bijna kerst 🤣 dus die gaat vast op het lijstje....
 
Hij ziet er fantastisch uit, maar vraag me af of het niet teveel is aan smaken die erin zitten?

Een ander vraagje. Vlinderen zal ik bij mijne ook moeten doen, maar wat maakt het verschil als je hem nog plat slaat?

Maak het eens en oordeel zelf 😉 deze ingrediënten/smaken zijn hetzelfde als op een Muffaletta, laat je dingen weg of gebruik je andere ingrediënten is het geen Muffaletta pinwheel steak meer.
Even uitleggen wat een Muffaletta is https://culy.be/muffaletta/ deze uitleg ff gepikt van het internet😉

Als je het vlees plat slaat wordt de weefselstructuur van het vlees doorbroken en wordt het vlees malser en omdat het vlees platter is is het ook vaak gemakkelijker op te rollen.
 
Maak het eens en oordeel zelf 😉 deze ingrediënten/smaken zijn hetzelfde als op een Muffaletta, laat je dingen weg of gebruik je andere ingrediënten is het geen Muffaletta pinwheel steak meer.
Even uitleggen wat een Muffaletta is https://culy.be/muffaletta/ deze uitleg ff gepikt van het internet😉

Als je het vlees plat slaat wordt de weefselstructuur van het vlees doorbroken en wordt het vlees malser en omdat het vlees platter is is het ook vaak gemakkelijker op te rollen.

Deze wil ik zeker wel eens proberen. Het ziet er echt wel lekker uit. Dus komt zeker op de lijst.
 
Gisteren klaargemaakt. Was heerlijk weer om de bbq aan te steken, eerst even de sneeuw aan de kant moeten scheppen en de Kamado Joe van sneeuw moeten ontdoen. Maar als eenmaal het vuurtje brandt dan is dat zo gebeurd.

De Pinwheel Steaks waren geweldig en passen echt bij het koude weer van nu. Stevige en kruidige maaltijd. Dank voor het delen van dit recept.
 
dat ziet er erg goed uit ! leuke manier van bereiden, deze ga ik onthouden ! bedankt voor het delen ! 💪 ;) (y)
 
Zo dat ziet er gezond uit... gaat op de todo lijst.

Mooi verslag ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan